• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

åh annika, är så avis på er. Hade så gärna åkt nu oxå. Men men den som väntar på nått gõtt .-D

Ha nu en underbar resa!

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte
    Pingu - ahaaaa, då förstår jag. Guuud va avis jag är, vill följa! Har ni plats för en till som handbagage kanske?

Krya på alla sjuka!

Vi ska snart in till stan å käka middag på Björken med svärfars. N:s yngsta lillebror fyller 14 idag. Sen är det Pilates ikväll, ska bli skönt det!
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Camilla: Trevligt att äta middag på restaurang. Jag får snabbäta på jobbet jag.

Ska försöka ta mig i kragen nu och skärpa mig på jobbet iallafall. Vill ju göra ett bra jobb trots att jag inte mår så bra och orkar jobba.

Ha det så bra allihop.

• Tuttie

Fika lista för nästa vecka I träfftråden ...

Fyll på så ser vi om det är nått intresse ...

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy

Fan, vad less jag är på att inte vara helt pigg Jag har varit på jobbet idag, men jag är jättesnuvig och har en gräslig hosta. Inatt fick jag bulla upp kuddar så jag sov sittande - jag höll verkligen på att hosta sönder mig!

Nog klagat! Moa var på dagis idag för första gången på nästan två veckor, och det verkade då ha gått bra.

Annika:
    Jag önskar er en riktigt härlig semester!!

Anna:
    Håller tummarna att du blev nöjd med provresultatet!

Appropå att plugga måste jag säga att jag är så stolt över min mamma! Hon är undersköterska, vilket hon läste till samtidigt som jag pluggade till lärare. Nu vidareutbildar hon sig till Silvia-syster, det är visst nån specialutbildning med inriktning mot demens (hon jobbar på ett äldreboende). Hon är alltså 51 år och jobbar (iofs bara 75% men ändå), pluggar och dessutom håller hon och pappa på att flytta för tillfället, med helrenovering av den nya lägenheten.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Har nyss kommit hem från jobbet. Blev rätt tufft idag trots att det bara var 4 timmar, så nu ska jag lägga mig på sängen och se cityakuten.

Sara: Vilken energi och ork din mamma verkar ha. Impad.
    Aldrig kul att hosta så mycket. Krya på dig.

• Liloot

Hej hopp!

Annika: Ha så uuuuuuuuuuunderbaaaart!!! Du kan ju kika in på nåt internetcafé och göra oss avundsjuka med en lägesrapport

Camilla: Björken? Är det den vid sjukhuset? *nollkoll*

Annica: Hoppas du mår bättre snart. Är det något som hänt, eller bara allmänt deppig? Kram till dig iaf!

Jag har glada nyheter! Jag fick MVG på provet, och inte nog med MVG; ALLA RÄTT! Helt sjukt! Tror läraren var ganska impad faktiskt Bara ladda med nya tag, nästa prov är direkt efter sportlovet!

Nu ska jag slappa i soffan, johan har innebandymatch!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • mysia

Anna: Grattis till ditt Mvg, vad roligt för dig.
    Tack, nja,det är väl lite halvjobbigt på hemmaplan. Ni vet ju hur jag har haft det förut. Känner mig totalt värdelös.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Pingulina

Nu är det nära tjejer! Det bara snurrar runt i skallen på mig med allt som man ska komma ihåg. Jag kommer aldrig kunna somna ikväll. Och väckarn ringer 04.30 imorgon. Är rädd att vi ska glömma nåt viktigt, typ Nellie

Andreas är riktigt dålig, han har över 39-graders feber och ligger och skakar under täcket Fundersam Så det finns liksom inte en chans i världen att jag vågar slappna av. Har inte ens hunnit duscha än men det ska jag göra nu. Nellie är ganska förkyld men ingen feber än så länge iaf.

Anna, härligt med alla rätt!!! Värsta mattegeniet! Jag lovar att titta in nångång och uppdatera er om hur vi har det!

Sara, trist att du fortfarande är hängig, men skönt att Moa har blivit frisk.

Annica, kram till dig!

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Nu är det bara 8 pass kvar.... Håller på med en liten nedräkning för mig själv....

Annars är det nog bara bra här, hyfsat friska och krya. När jag väntade Alice var jag alltid täppt i näsan och jag levde på näs spray men den här gången verkar det vara mycket bättre, nästan aldrig tät och det är skönt. Minns att jag hade så problem med att sova, men inte nu. Skönt!!

Anna: Grattis till MVG!!! Inte illa!! Då blir man ju peppad att fortsätta och det känns roligt att plugga!!

Annika: Ha så otroligt mysigt och härligt. Är väldigt avundsjuk... Och du kommer att se så fräsch ut när ni kommer hem!! Solbränd och fin!!

Annica: Skickar en kram!!

Sara: Härligt att det gick bra på dagis trots det långa uppehållet. Ibland får man ju nästan inskola igen när de varit borta länge och hellst när de inte gått på dagis så länge innan heller.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
Svar på tråden Mina goa vänner!