Hej där!
Kikar in med en lite rapport från helgen
Vi har haft det rätt så bra överlag. I fredags gjorde vi Sthlms city. skulle köpa ett par snygga stövlar, men hittade inga
Skulle kunna döda för att få bort mina feta jävla vader. Kan ju inte ha några stövlar. Suck. Köpte däremot en tröja, mysbyxor från Björn borg och en kort skinnjacka. Sen på fredagkvällen spydde jag. Förmodligen samma sjuka som Johan hade. Det var nog inte matförgiftning han hade. Men det gick över efter jag fått upp lite från magen. Sov dock kasst på natten, men på lördagen mådde jag bättre.
På lördag eftermiddag såg vi på Footloose. Men Måns va inte
Han hade tydligen fått nån hjärnskakning. Det va lite tråkigt... men dom hade tagit in Linus Wahlgren som inhoppare istället för han så det var ju inte fy skam heller
Musikalen var helt underbart bra!!! Bland dom bättre jag sett faktiskt. Har ni möjlighet att se den så gör det säger jag bara! Efter showen käkade vi jättegod middag på en restaurang alldeles där intill. Sen hem och hann se haöv melodifestivalen. Såg aldrig Fridas låt, men väääldigt skumt att inte Patrik Iskasson gick vidare
Man slutar aldrig att försvånas.
SÖndag blev det lite strosande i affärer på Barkarby. Mysigt.
Imorse åkte vi från sthlm och efter nån timme så spyr Thea i bilen. Då var det hennes tur att få kräkan. Så det blev en spännande bilresa hem i mysig spylukt. Det gick rätt bra, hon spydde bara en gång som tur var. För mig har det kommit andra vägen hela dagen, helt sjukt, men nu börjar det kännas stabilare i magen. Som tur är jobbar jag inte förän på onsdag, så jag håller alla tummar att jag är helt återställd till dess. Inge skoj att behöva avboka massa kunder.
Det var lite deprimerande att komma hem till "vintern" igen. I stockholm var våren i fullgång! Ingen snö och varmt! hade 8-9 dagar och sol varenda dag. Helt underbart. Det hade t.o.m. börjar knoppa lite smått i buskar och träd.
Nu längtar jag veeeerkligen till våren kommer hit!
Sara: Usch för såna dagar
Men dagens åttaåringar är nog inte lätta, och du ska ju ha i bakhuvudet att din företrädare inte slutade helt utan anledning, så det är nog inte lätt klass du har fått! Och jag fattar inte vars du har fått att du är socialt missanpassad? Du är ju hlet underbar ju! 
Annica (och alla andra som känner sig nere): Skickar massa kramar!
När vi kom hem hade vi fått en bröllopsinbjudan på posten
En av mina kusiner ska gifta sig i sommar. Ska bli sååå roligt! Älskar att gå på bröllop
Undra hur Annika och Andreas har det...
Hoppas dom har piggat på sig så dom kan njuta av semestern, det är dom verkligen värda!
Imorgon blir det nog bara lugna gatan, hålla oss inne och kurera oss. Så vi hörs nog imorgon 
Kramar på er alla!