• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Idag har Peters föräldrar varit här. Trevligt. Och så blev det middag på Garaget. Mycket gott. Och sen har vi sett melodifestivalen. Tycker inte att en rappande skåning skulle gått vidare men men....

I morgon ska jag jobba men bara ett halvt pass, känns skönt. Dock blev tiderna mitt på dagen så det känns ändå inte som att vi kan hitta på något när äntligen Peter är ledig. Jag jobbar 13:30-18:30. Kommer vi upp i tid hinner vi väl något innan men det är ju skönt att ligga i sängen till 11 också, vi får väl se vad som blir gjort.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Heja BWO!! Åh, vad jag har älskat dem sen jag hörde dem för första gången för flera år sen. Säga vad man vill om Alexander Bard - men skriva musik kan han

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

Jo, tyckte faktiskt att de var en av de bättre bidragen, men jag kan samtidigt tycka att deras låtar låter ganska lika allihopa. Men de fastnar verkligen i huvudet.

• litetknyte

Hej hej!

Här har vi haft en lugn helg - UTAN melodifestival - och jag är lite smygförkyld. Har haft huvudvärk hela veckan och känner mig allmänt risig. Men, d går väl över förhoppningsvis.

Imorron e d dax för inskolning igen. Hoppas lilla fröken känner sig tryggare med miljö och personal snart.

Kram på er

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy

Hej på er!
    Jag sitter fortfarande här med min sprängande huvudvärk Jag har så djävulskt ont varje dag, och har haft det i snart två veckor nu. Känns lite läskigt

I eftermiddag ska jag på klädparty (www.gangstar.se) Hoppas det finns nåt fint som inte är allt för dyrt...

• mamma till Viktor och William

Usch det låter verkligen inte kul Sara

Vad gäller melodifestivalen så tycker jag Upp och hoppa var klart bäst, man blev verkligen lycklig av den låten! BWO var väl bra men är lite less på deras låter, de låter ju som sagt likadant a.-llihop. Operalåten gillade jag också! Peter blodtryck steg när han hörde (såg ) Caracola

Annars är det bara arbete hela helgen, är hemma på timmar nu och börjar fyra igen...

tjing

Älskade unge!
  • Emeraldy

Nu har jag varit på Gangstar-party, det var trevligt. Blev några hundralappar fattigare Köpte en mössa, en klänning/tröja och en tröja.

• Tuttie

Hallojsan!

Hemma efter en underbar helg i Örträsk. Fint väder och mycket skoteråkning. Hade även syrran med mig och det var skoj.

Sara:Oj låter inte kul med din huvudvärk..Hoppas verkligen det går över. *kram* Jag gillar oxå BWO Hör o häpna..Trodde verkligen inte det Men jag sörger lite att inte Isaksson gick vidare.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy

Här har ni just nu världens mest misslyckade Sara Moa är så sjukt pappig, så jag betyder nada för henne Hon har aldrig haft nån ren mamma-period, däremot mååånga pappiga perioder. Man känner sig ju helt värdelös

Mitt och Magnus förhållande ska vi bara inte prata om...

På jobbet känner jag mig ju som världens mest inkompetenta lärare, som inte ens kan få bukt med ett gäng 8-åringar

Och så känner jag mig totalt missanpassad i sociala sammanhang. Det känns som alla måste tycka att jag är världens jävla miffo.

Fan, vad jag föraktar mig själv just nu.

• Alice i Umeå

Men Sara, skickar så många kramar du behöver. Alice kan också vara sjukt pappig ibland, nu har hon varit så gosig med honom på mornarna, hon ligger och pussar och kramar på honom tills han vaknar. Det ser så mysigt ut.

Appropå jobbet så kan jag tänka mig att  8-åringar inte alltid är så lätt att ta, och sen när du inte haft dem så länge heller så blir det väl ännu svårare. Hoppas verkligen att du får känna dig bättre framöver, alla har vi svackor i bland i både jobb och privatliv.

Idag har jag jobbat i typ 5 timmar och är knäckt. 4 dagar kvar. Vi var även på K-rauta en sväng på förmiddagen och kikade. Man kan hitta mycket där. Dock handlade vi bara till andra, inte till oss själva. Men det är också kul.

Svar på tråden Mina goa vänner!