• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte
    Sofia - haha, nä, d e d som e så skumt, N brukar inte vara blyg för fem öre... Tror han är lite orolig att ni är lite finare av er än vi.

Pingu - blä vad trist! Är det bara nu i julrushen det är så mkt jobb för A? Menar, ser ni nån ände på eländet?
    Ska genast in å kika på bilder. Sööööt Nellie med kompis.

mysia - haha, ja, det var gulligt, Tindra var ju hur go som helst med oss.

Vi har blivit bjudna på julkonsert ikväll, så snart ska vi till Obbola.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie

Kul att ni har haft skoj igår...

Är det någon som vet vars man kan köpa som en Plastmatta och ha under matstolen i vardsrummet. Inser att vårat parkettgolv inte mår så bra av allt vatten som åker ur muggen av C ... Har förmig att jags ett sån på ikea men hittar inte igen det.

♥♥Cornelia 060420♥♥

Camilla: Haha det var det värsta jag hört! Vi är väl så långt ifrån "fina" man kan komma

Älskade unge!
  • Emeraldy

Åh, jag blir alltid så avis när ni har träffats och haft skoj och vi inte kunde vara med Hemlis Måste träffas snart igen

Annika:
    Åh, vilken söt bild på Nellie med kompis Skoj att du fotade hos Sofia också så jag fick se!

Vad blev det för julklappar till småttingarna då?

Idag har jag jobbat igen. Det var självklart lugnare än igår men ändå mer folk än jag trodde det skulle vara på en söndag.

Magnus är fortfarande inte riktigt pigg, men jag mår prima

Imorgon ska vi till Matrisen och hälsa på. Ska bli skoj

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.

Sara: Ja det var synd att ni inte kunde komma! Kul att ni ska på Matrisen imorgon. Då lär ni se Vickevire för han är där hela dagen

Fina bilder Annika! men det ser ju ut som vi har betongväggar i vardagsrummet

Älskade unge!
  • Liloot
    Sussie: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90107775
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/44881100

Har varit på hockey, tråkig match dock, hände inte så värst mycket. Sen va vi på Garaget och åt med Mona & Peter. Mkt gott och trevligt!

Tänkte ju gå på bio, men vi är stinna så vi orkar inte Har hyrt film istället och ska ha mys i soffan.

Hörs imorgon, fast jag jobbar 9-20 imorgon... så vi hörs nog på tisdag Ha det bäst!
    Thea 060514
  • Liloot

just ja, bordet på BOOM va inge fint. Det va inte ek, utan körsbärsfärgat. Not my style Vi tänkte hålla ögona öppna på blocket istället.

Thea 060514
  • Pingulina

Anna, har du nån stund över i veckan för att klippa lugg?

Och garaget har jag velat besöka länge, hoppas vi får möjlighet till det snart. Var det så gott som alla säger?

Sara, småttingarna fick kritor/pennor, ritpapper, pussel, bil. Tror det var allt...

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Pingulina

Camilla, tyvärr är det inte bara julstress på A's jobb, det kommer nog hålla i sig ända fram till Thailands-resan den 19:e februari. Så det är nog bara att bita ihop. Men lite extremt är det väl just nu så förhoppningsvis blir det lite bättre iaf.

Och att vi skulle vara fina av oss var ju det roligaste jag hört på länge Missade han Johans bajsprat eller?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Åhh vad Tindra var svårsövd ikväll. kanske för att hon somnade i bilen på väg hem från farmor och farfar. Och ändå hade vi gett henne välling och tagit på henne pyjamasen där så vi bara kunde ta av henne overallen och lägga henne. Nä, vi fick kämpa i över en timme med henne. men nu sover hon iallafall.

Är väldigt sugen på att köpa hyllan från ikea. En sån som Vinga har, med 8 hyllor. Hittade en expedit hylla på ikea som kostade 479, antar att det är den hon har.

Annika: Har bara ätit på garaget en gång, hamburgerlunch, men det var gott iallafall. Väldigt populärt. Är i princip fullt på vardagarn vid lunchtid. Så populärt är det. Har varit så hela hösten iallafall. Vet det för jag och Tindra brukar gå promenad förbi där rätt ofta.

Anna: Vad synd att inte bordet var vad ni hade tänkt.

Camilla: Ja,visst var hon gullig? Verkade aldrig vilja sluta krama er. Blev rätt impad av Vinga att hon inte blev sotis.

Älskar mitt lillgull Tindra
Svar på tråden Mina goa vänner!