• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2007-12-30 14:11:54 följande:
    Förresten, är det nån som har en resesäng som vi skulle kunna få låna imorgon? Vi har ju bestämt oss för att fira ute hos Andreas föräldrar och sova över där, men tydligen hade de redan lovat att passa Nellies kusin så nu har vi ingen säng till Nellie.
    Min mamma har en som dom inte kommer använda. Ni kan få låna den.
    Men då måste den hämtas på stan... Ni kan nog hämta den utan att jag är där.. Eller?

Ni känner ju mamma.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Psst..Bara så ni vet så har Boa öppet imorgon!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Liloot
    Sussie: Är det sant?!? :-io Då måste jag nog en extra sväng

Johan mår mycket bättre idag iaf. Han har knappt någon feber alls. Hoppas han mår ännu bättre imorgon.

Annika: Om vi blir hemma imorgon så får ni låna våran, men jag vågar inte lova än. Mina förhoppningar finns fortfarande jag ska få fara på nyårsfest

Jag och Thea har just varit på en promenad till ICA, med bobben. Thea tyckte det va jätteskoj Men det va drygt när jag skulle gå hem, dra bobben samtidigt som jag bar en tung kasse. Inte att rekommendera att köpa 1,5 liters läsk och 3 liter mjölk plus massa annat när man ska bära det hem
    Thea 060514
  • Emeraldy
      Höll ju på att glömma

Stort grattis på 2-årsdagen, Alice!!!  

Happy Birthday
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Fan jag oxå..Vi har hälsat på en annan Alice idag o tänkte på "våran" alice o skulle gratta, men glömde det när vi kom hem.

Stort grattis Alice på 2 årsdagen
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Liloot

Just ja!!! Grattis Alice Hoppas eran dag har varit bra!

Sara: Angående kläder så vet jag inte exakt... antingen klänning eller kjol och topp... eller så blir det mysbyxor och sovlinne Det återstår att se imorgon.

Thea 060514
  • Liloot

Alltså, jag blir toookig! Våra grannar här uppe har borrat typ 20 hål i betongväggen ikväll. Skrikandes Hoppas dom slutar tills thea ska sova.

Thea 060514

Men Anna! Att ni ens funderar på att stanna hemma! Ett par alvedon och en whiskey så är den där febran borta

Misstänker att Viktor är på väg att bli sjuk, hoppas VERKLIGEN inte det!

Älskade unge!
    Liloot skrev 2007-12-30 19:02:04 följande:
    Alltså, jag blir toookig! Våra grannar här uppe har borrat typ 20 hål i betongväggen ikväll.  Hoppas dom slutar tills thea ska sova.
    www.köphus.nu
    Älskade unge!
  • Alice i Umeå

Hejsan!!! Alice tackar för alla gratulationer!! Hon har fått badleksaker, bil, pussel, trehjuling, kläder, sittdyna till boben, säng, madrass, kudde, täcke, sängkläder, pengar mm. Nu återstår bara paket från Peters brors familj, de kom inte upp idag från övik eftersom de kommer upp i morgon och sover över tills på tisdag.

Vi har också en resesäng som inte används.

Jag kommer nog att ha samma kläder i morgon som idag, en lila top som jag hittade på Twillfit i fredags, svart kjol och strumpebyxor.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
Svar på tråden Mina goa vänner!