• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte

Hej hej!

Jag fick en räkning från facket igår som ska betalas 31/12 - å banken har problem med sin hemsida. *gaaaaaah* Sååå irriterande... å hur kan man skicka en räkning med 2 dagar kvar till sista betalningsdag. *irri* Skrikandes Jaja, d blir som d blir.

Nyår jobbar N, 06-14 både nyårsafton och nyårsdagen, men vi ska ändå till några kompisar och äta och dricka gott. Vinga ska med så d blir lugna gatan för oss iaf.
    N:s långa härliga ledighet börjar lida mot sitt slut nu. Sista dan idag, sen blir det 7 dagars arbete i rad, varav 2 12-timmars pass. Blä.
    Jag och Vinga drar till min pappas stuga imorgon så vi får lite sällskap.

Kram alla

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Camilla: Nä, PS2. För dyrt med PS3. Räcka ut tungan Har även köpt singstar(åt mig) och en rallyspel(åt P) Hi hi
    Åhh, förstår att du blir irri angående räkningen. Sånt kan reta gallfeber på en. Låter som ni får en trevlig nyår. Synd bara att N måste jobba.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia
    Tindra leker med sin speldosaPC250319.JPG
    Charmtrollet är koncentrerad på sin speldosa
  • litetknyte
    mysia - ahaaa, I c. Har ni (ska ni) chippa det? Vi har maaaaaassa spel i så fall, om ni vill låna.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Camilla: Är nog lite trög, Fundersammen vad är chippa?

• mysia
    litetknyte skrev 2007-12-28 12:58:37 följande:
    Bygga om det så man kan spela brända spel.
    Aha.tror inte det. vet inte ens hur man gör. Får höra med p vad han tycker. Ni har bara brända spel eller?
    Avin står på P så jag måste vänta tills han slutar jobba för att hämta ut det. Suck. Ska bli så kul.
    Funderar på att köpa en pilatesvideo. har du något, Camilla? Tror du att det är svårt att följa anvisningarna?
  • mysia

Här var det lugnt. Vad gör alla? Jag har precis diskat. Ska ta hand om tvätten snart och sen ska jag lägga mig och läsa en bok en stund.

När P slutat ska vi lämna Simpson till kattvakterna och sen tror jag faktiskt att det blir nån hämtmat. Orkar inte anstränga mig att laga mat idag.

Längtar så otroligt mycket efter Tindra nu. Bara 1 arbersdag kvar. Bävar för morgondagen, den kommer att bli lång + att vi sen direkt åker. Blir nog en lång sovmorgon på söndag.

• Pingulina

Idag har jag gått på stan utan Nellie, så skönt att bara strosa omkring i lug och ro. Blev inte köpt så mycket, och inget på rean förutom en duk på Hemtex.

Annica, glömde svara, och faktiskt glömde jag ta med mig ett par tossor till Tindra också *skäms* Men mamma och pappa kommer hit den 4:e januari, kan ni vänta till det?

Camilla, det är nog ingen fara även om betalningen blir några dagar sen, krävs rätt många dagar för att få en påminnelse.

Svar på tråden Mina goa vänner!