• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot

Vi har en växasäng i förrådet som är kvar sen jag var liten. Så den ska vi måla upp när tillfälle ges.

Vi har varit och ätit middag hos johans föräldrar ikväll, när vi skulle sätta oss att äta så blev johan helt slut, kallsvettig och yr. Han gick upp och tog tempen, 39.6 grader hade han Fundersam Så vi fick åka hem direkt efter maten. Vi hade ju tänkt att dricka vin till maten och spela spel ikväll och sen sova över. Men men... bara hoppas att det inte är influensan. Vill ju helst inte sitta ensam på nyår. Vi får se hur han mår imorgon.

Så ikväll ska jag se film och äta godis. Johan ska nog gå å lägga sig snart.

Thea 060514
  • Emeraldy

Men vad tråkigt, Anna! Hoppas han kryar på sig snabbt!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Liloot

Ja, det får vi verkligen hoppas... han känner sig jättebra nu, men nu har han ju alvedon i kroppen. Då känner han knappt nånting alls...

Thea 060514
  • mamma till Viktor och William

Hoppas det blir kortvarigt!!! *skickar massa antikroppar*

Älskade unge!
  • Liloot

Här va det lugnt

Johan mår lite bättre idag iaf, "bara" 38 på morgonen. Men det kan ju bli mer. Just nu ligger han och Thea och sover. Så jag ska passa på att äta frukost i lugn och ro.

Vad ska alla göra idag då?

Thea 060514
  • Pingulina

Stackars Johan, hur blir det med nyår då? Hoppas att ni klarar er iaf, Anna!

Vi har varit och hälsat på ett par kompisar i Holmsund så Nellie har fått leka av sig lite. Och nu sover Nellie ute i vagnen och jag har tänkt umgås mer herr Larsson igen, han är underbar den karln

• Pingulina

Förresten, är det nån som har en resesäng som vi skulle kunna få låna imorgon? Vi har ju bestämt oss för att fira ute hos Andreas föräldrar och sova över där, men tydligen hade de redan lovat att passa Nellies kusin så nu har vi ingen säng till Nellie.

• Emeraldy
    Anna:
    Håller tummarna att Johan mår bättre

Vi var och handlade nyårsmaten på förmiddagen, ska iväg en sväng igen nu för att köpa aioli Räcka ut tungan Sen så har jag varit på Expo och köpt lite till nyårsdukningen. Älskar att förbereda middagar så jag kunde inte hålla mig utan dukade klart allting. Får se hur fint det är imorgon efter Kisse har varit där och busat inatt

Köpte även massa julgransbollar som var på rea. Nästa år blir det en gran helt i silver, det är fint tycker jag

Annika:
    Jag tror att vår resesäng behövs här tyvärr...
  • Emeraldy

Vad ska ni alla ha för kläder imorgon? Jag har köpt en top på H&M som jag tror att jag ska ha (glittrig och cerise ) men jag kan inte välja vilken kjol jag ska ha till. Har tre att välja bland.

Svar på tråden Mina goa vänner!