Sara: Vad bra att du tog jobbet. Det kommer att bli bra ska du se. Låter toppen med 75 %. Lycka till.
Tindras sovvanor har oxå varit lite konstiga under julhelgen. Men trots att hon somnat kring 23, så vill hon ändå upp vid 6, 7 tiden. Suck.
Sussie: Tack. Huvudvärken börjar släppa så smått. Ska lägga mig en stund så jag orkar jobba ikväll. tackochlov är det bara 4 timmar idag. Lördag blir därimot tuff. 9-20:30. Men sen är jag ledig en hel vecka. Då åker vi till Vilhelmina.
Stackars Cornelia som haft feber. Tindra har varit förkyld ett tag nu, slutar aldrig hosta.
Har varit och köpt fyrverkerier nu. Och sen får jag förbi kvantum och köpte lunch och en bok. mera självkänsla av Mia Törnblom. har inte läst hennes första bok, men det gör nog inget. Såg en Pilatesfilm där som jag var sugen på att köpa. Fick ju presentkort på ica i julklapp, men jag hade inte med den, så det får bli en annan gång. Mitt gymkort går ju snart ut och jag tyckte om Pilates, så köper jag filmen behöver jag inte ge upp tränandet. Men det gäller att verkligen använda den oxå.