• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Och bra att systemet är öppet imorgon, vi har helt glömt bort att inhandla dricka.

Nu ska vi se Pirates of the Caribbean 3. Eller först måste jag leta fram ett pannacotta-recept till morgondagens midag.

• Emeraldy

Jättesnygg bild till tatuering, Anna! Var har du tänkt ha den?

Jag tror som dig, Annika, att man kan bli less vilket motiv man än väljer.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Nu har min lilltjej somnat..har haft farmor och farfar på middag så då kan man ju inte sova Hoppas hon sover liiite längre imorgon!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • litetknyte

Hej alla!

Vinga och jag har varit i Sörmjöle i pappas stuga med dem i helgen. Jättemysigt var det. D kom ju tom lite snö som Vinga fick busa i.

Vi har en gammal imperialsäng som Vinga ska få när vi ska byta från spjälisen. Den står hos svärisarna nu men ska väl snart slipas och målas om antar jag.

Imorron ska jag ha bara en enkel svart klänning, glittriga benvärmare och smycken (vi skulle visst ha lite discotema med glitter och glamour och jag har inget sinne för utklädning så så får det bli ). Skumt att det är 2008 snart.

GRATTIS Alice!

Snajsig tatuering Anna

Älskar min lilla Vinge-ling

Jaha då sitter vi här med en liten sjukling... 39.5 i feber. Vi hoppas på att han är piggare imorgon. Skulle vara sååååå tråkigt om vi inte kan komma

Älskade unge!
  • Liloot

Ja, visst är den fin?! Jag har tänkt att göra den längst upp på ryggen, på översta ryggkotan. Typ 5 cm i diameter ungefär.

Sofia: Neeeeej! Hoppas det inte är johan som smittat han.  Lillgubben. Är han väldigt medtagen?

Thea 060514

Nej det tror jag absolut inte. Kusin Alva har ju varit här och både hon och hennes föräldrar har ju legat sjuka i jul.... Just nu är han inte så medtagen för nu har han fått alvedon men innan låg han mest och pustade

Älskade unge!
  • Liloot
    Sofia: Hoppas han piggar på sig foooort! *skickar massa antikroppar*

God natt på er!
    Thea 060514
  • Tuttie

Nej inte en sjukling till... Hoppas han oxå piggar på sig.

själv är jag jättetät i näsan ikväll

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Magnus och jag ligger i hög feber och Moa har rännskita

Skoja bara

Skärp er nu sjuklingar - ikväll är det fest!!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Mina goa vänner!