• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte

Jobbigt Sussie.

Jag och Vinga har gjort clementinsås till kvällens efterrätt (pepparkaksparfait med mörk rom) nu på fm. Nu vankas en liten tupplur å sen e d bara å hoppa in i duschen och försöka få fason på sig inför kvällen.

Ska ni alla vara hos Sara ikväll eller har jag fått det om bakfoten?
    Hoppas alla får en kalaskväll iaf, och ett gott nytt år!

Kram från oss!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy

Camilla:
    Haha, ja, här pratas det i gåtor Jo, det blev så att Anna, Sussie och Sofia med familjer kommer hit (förhoppningsvis )! Blir trevligt

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • litetknyte

Haha ja ni är hemligare än vanligt. Hoppas alla håller sig friska/frisknar till och att det blir trevligt.

• Pingulina

Vi har varit och handlat mat och sprit Mycket folk i farten idag också.

Camilla, vi ska vara hemma hos svärisarna. Vad ska ni göra?

• litetknyte

Pingu - vi ska till ett par kompisar i Obbola och fira. Knytkalas. Blir nog trevligt. Vinga ska med och N jobbar idag och resten av veckan, så det blir ganska lugnt.

• Alice i Umeå

Aha, jag hade inte heller fattat det, du är inte ensam Camilla. Hoppas ni alla får supertrevligt. Vi fick lite panik för först skulle vi bara fira med kompisarna från Göteborg men sen blev det också Peters brors familj och det var tur för nu kommer inte kompisarna från Göteborg. Deras flicka har åkt på öroninflammation så det var tur att vi bokat in fler. Inte så kul att komma på dagen innan nyår att vi skulle måste sitta själv.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Pingulina

Camilla, det blir säkert trevligt. Lyxig dessert ska ni ha med er också

Jag har tänkt göra mjölkchokladpannacotta med hallon och blåbär till ikväll. Svärisarna står för resten. Just det, lite kex oc ostar har vi med oss också.

Agneta, tur att ni hade bjudit fler. Inte så roligt at vara ensam om man har förberett för kalas. Annars kan jag tycka att det är rätt trevligt att inte göra nåt speciellt, men inte om man har planerat för nåt annat, då blir man ju besviken.

Nepp, nu ska jag börja med pannacottan...

• Emeraldy
    Agneta:
    Då hade ni givetvis varit välkomna hit

Förstår att det känns trist med omkullkastade planer, men nu blev det ju bra i alla fall
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • litetknyte
    Pingu - haha, lyxig och lyxig... får väl hoppas att det smakar bra iaf. Myyyycket gräääädde e d i iaf.

Agneta - tur det kommer fler ikväll.

Nä, NU har Vinga tystnat med sitt surrande, så nu ska jag vila en stund.

Puss på er!
  • Tuttie

Sara: Vet inte riktigt hur vi ska göra, vi har ingen barnvakt. Morfar ville ha soffs. Gissar att man kommer behöva en ikväll?

♥♥Cornelia 060420♥♥
Svar på tråden Mina goa vänner!