• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Idag har vi äntigen tapiserat om i köket, dröjer så länge när man ska få hjälp av andra... Men nu är det gjort och vilken skillnad

Kan nästan säga att jag nu älskar vårat kök

Hoppas alla mår bra..Puss o kram på er.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Hej svejs!
    Här har vi varit husliga, Moa och jag. Städat hela huset, plus sorterat i garderoberna, så nu är det mycket mer praktiskt och snyggt i dem

Annica:
    Vi har en PS2 och skickade iväg den nånstans för att chippa den. Minns inte vart och vad det kostade, för det är flera år sen, men jag kan lugnt säga att det är värt det! Ett nytt spel kostar ju flera hundra, så man tjänar ju snabbt in chippnings-kostanden iom att man sen kan spela brända spel som ju inte kostar många kronor! Så jag rekommenderar att ni kollar upp det.

Annika:
    Skönt att gå på stan själv! Skulle jag också behöva.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

Har också varit på stan i dag, dock med Alice men det har gått bra. Köpte lite leksaker till våra vänners barn då de alltid kommer med något till Alice. Köpte ett par tränings/mys byxor till mig själv, och sen hittade jag en blus på Twillfit men den la jag bara undan tills i morgon då jag inte hade presentkortet med mig. Och så köpte jag två par stumpebyxor åt mig själv. Jag tror det var allt. Ska nog gå en sväng i morgon och köpa blusen och en födelsedags present till Alice. På söndag blir hon ju 2!! Helt otroligt.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy
    Sussie:
    *skäms* Generad Det var inte Pyramiden vi hade sett, utan Brandvägg! Insåg det nu när jag såg att Pyramiden går på TV ikväll! Och jag som var så säker

Agneta:
    Förstår att det känns konstigt att Alice har blivit så "stor"! Jag häpnas varje dag över min lilla tjej som bara blir klokare och klokare. Hon måste brås på mamma Skämt åsido, det är otroligt vad fort tiden går! Jag minns tydligt första gången jag träffade några av er på Café Station i januari 2006 då vi fortfarande hade våra små gryn i magarna

Här har vi haft vårt fredagsmys med traditionsenlig bastu. Det är så roligt att även Moa älskar att basta! Jättemysigt!

Nu får vi hoppas att hon somnar relativt snabbt, så vi kan slappna av lite. Hon har börjat vakna så tidigt på kvällarna och vill till oss (22-23tiden) så det känns knappt som vi har nån tid alls för varann, jag och Magnus.

Ska bli skönt imorgon att ha en hel lördag tillsammans. Sist det hände låg jag sjuk och annars har jag ju jobbat varje lördag sen evigheter tillbaka, känns det som.
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Så här ser vårat kök ut nu-.... Så nöjd!
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • mysia

Annika: Självklart kan vi vänta tills dess. Det är lugnt.

Sussie: roligt att ni tapetserat klart. Det blev ju jättefint i köket.

Sara: Lät mysigt att basta. Hmm, får fundera angående chippningen, är kanske värt det. Om vi nu får det nån gång. Det var nämligen bara singstar som kom i detta paket. Blir så arg, allt borde ju komma samtidigt.

Ska gå och dricka kaffe och äta glass nu.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • litetknyte
    mysia - jag har ingen aning om hur Pilates-videor funkar... har allri sett nån men d kan säkert vara bra.
    Vi har nog några original spel, Gran Turismo 3 och 4, Ratchet & Clank, GTA Vice City, Final Fantasy 10 och Kingdom Hearts tror jag.
    När vi chippade vårt PS2 tror jag vi betalade 1000 kr typ.

Pingu - mmm, du har rätt, men det är ändå störande. Hemsidan fixades dock förut idag, så nu är det betalt.

Sussie - tjusigt. Snygg klocka framförallt (vi har en likadan ).
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Sussie, blev ju jättefint! Vilken färg var det på köksluckorna nu igen, ljusa va?

Annica, bra, då får ni tossorna nästa helg!

Suck, Nellie har nu legat i sin säng i en timme och gnällt, pjöllrat osv. Tur att hon inte skriker iaf, men jag vill att hon ska somna nuuuu!

Jag ska spendera kvällen med herr Stieg Larsson för A ska åka iväg och bada bastu och dricka öl med sina kompisar. Och så har jag en stor godispåse och en massa julchoklad så det går då ingen nöd på mig

• Tuttie

Tack tjejer!

Annika: Dom är ljusgråa... Låter som en myskväll....

Cornelia hostar massor Låter så hemskt när dom hostar så lungorna flyger ur.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • mysia

Annika: Låter bra det. Är fortfarande lite fundersam på stoleken, men storlek 20(motsvarade 22 va?) borde bli bra. Annars är det väl inga större problem att byta va? Även om det isåfall tar ett tag?
    Har Nellie somnat än?

Nu har vi packat vår väska. Ska bli så skönt att åka iväg.

Sussie: Stackars Conne. Stor kram till henne.

Älskar mitt lillgull Tindra
Svar på tråden Mina goa vänner!