• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!

Ja GRATTIS till stortjejen!

Vi har också en resesäng ni får låna.

Älskade unge!
  • Emeraldy
    Anna:
    Jag röstar för klänning alt kjol/top

Vi tänkte försöka hålla Moa vaken länge ikväll, så hon - förhoppningsvis - sover länge i morgon = sover senare på dagen = orkar vara vaken en stund imorgon kväll = sover länge på nyårsdagen

Just nu busar hon och Magnus inne i sovrummet. Så underbart att höra mitt lilla hjärtetroll skratta så där riktigt hjärtligt
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.

Smart Sara

Viktor följer nog med oss en stund i alla fall.... Morfar skulle hämta honom vid femtiden så då hinner han leka en stund han med + att vi får kvällen i lugn och ro

Älskade unge!
  • Emeraldy

Vad roligt, Sofia, då blir det ju det bästa av två världar så att säga

Men vi behöver inte duka för honom då?

Nja vi lär väl äta lite senare eller vad tror ni?

Älskade unge!

Älskar också dukning när det är fest! Till vardags och vanliga helgkvällar blir det sällan men till nyår och midsommar och sånt vill man gärna bre på lite extra

Älskade unge!
  • Emeraldy

Jag tror absolut att själva middagen blir senare och förrätten tycker jag vi tar i mingel-variant Jag dukar inte åt Vicke. Går ju snabbt att trycka in en tallrik om det visar sig att han blir kvar längre!

Ja jag skulle också gissa på att middagen blir senare. Vid sex låter nog mer troligt!

Älskade unge!
  • Liloot

Sofia: haha, ja lite sprit är nog bra mot sjukan

Jag har nog hittat min tatuering nu, Oxens symbol. Men göra om den lite kanske... gillar det skarpt! Har tänkt skriva ut den på en bild och ha filofaxen så jag ser den varje dag och ser om jag ledsnar på den. Så bokar jag nog en tid om några månader

section_zodiac_taurus.gif

Thea 060514
  • Pingulina

Anna, den där var ju jättefin! Smart också att ha den att titta på och se om du ledsnar. Jag är nog lite less på båda mina tatueringar men jag tror att jag hade blivit det oavsett motiv. Inte så att jag ångrar att jag gjorde dom och vad det är men idag skulle jag ju självklart ha valt nåt annat. Det enda jag starkt rekommenderar är att välja en plats som du lätt kan dölja om du vill.

Fanns ju många resesängar att låna, tack för alla erbjudanden! Jag hör av mig om jag vill låna en, kom på att en madrass på golvet kanske skulle funka så vi kanske försöker med det.

Agneta, gratta Alice från oss också!! Tänk att hon redan är två år, stora tjejen! Nellie är väl den som kommer sen va?

Svar på tråden Mina goa vänner!