• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Annika: Usch hoppas verkligen inte att det går så

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Sussie:
    Jag förstår att det känns jobbigt, men tänk inte på det värsta som kan hända, tänk istället att det faktiskt kan gå bra också. 2007 började ju med att min mormor fick två hjärtinfarkter och fick genomgå en omfattande hjärtoperation och hon låg verkligen för döden. Idag är hon ju "frisk" (hon är ändå rätt skröplig, som man ju ofta är i den åldern) så det kan ju faktiskt gå bra också! Hon har ju också kol, precis som din farmor.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-31 10:20:00 följande:
    Sussie:Jag förstår att det känns jobbigt, men tänk inte på det värsta som kan hända, tänk istället att det faktiskt kan gå bra också. 2007 började ju med att min mormor fick två hjärtinfarkter och fick genomgå en omfattande hjärtoperation och hon låg verkligen för döden. Idag är hon ju "frisk" (hon är ändå rätt skröplig, som man ju ofta är i den åldern) så det kan ju faktiskt gå bra också! Hon har ju också kol, precis som din farmor.
    du har så rätt så. Läkarna trodde att hon skulle få komma hem igen. Så det är nog inte så super allvarligt men jobbigt att höra.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Pingulina

Nej Sussie, det var ju inte så jag menade, det var bara min reflektion i samband med sjukdom och nyårsafton. Hoppas verkligen att din farmor får vara med ett tag till, men framförallt att hon inte behöver må dåligt och vara sjuk.

• Tuttie
    Pingulina skrev 2007-12-31 10:23:50 följande:
    Nej Sussie, det var ju inte så jag menade, det var bara min reflektion i samband med sjukdom och nyårsafton. Hoppas verkligen att din farmor får vara med ett tag till, men framförallt att hon inte behöver må dåligt och vara sjuk.
    Förstog vad du menade...
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy
    Anna - hallååå???

Hur är det med Johan idag?? Visst kommer ni? *håller tummarna*

Sara: Ska vi köpa nå kex till osten vi hade eller har ni det?

Älskade unge!

Rapport från Johan: Klart man är frisk när det väl gäller! Dom kommer...

Älskade unge!
  • Emeraldy

Haha, bra Johan

Vi har några salta kex (ett öppnat paket). Varken Magnus eller jag äter Brie, så det kanske inte går åt så mycket?

Svar på tråden Mina goa vänner!