• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Jasså, det vart lugnt på Teg också. Jaja, desto bättre mår man ju idag då.

Sussie, jag kan nog träna kvällstid också men fram tills vi far till Thailand kommer jag ha svårt att ha bestämda kvällar som jag kan eftersom A kommer måsta jobba över mycket. Men om du kan tänka dig att bara bestämma nån dag på förhand så ska det nog gå bra.

Sara, jo, jag kände mig riktigt duktig igår när jag slängde allt. Och än så länge har det gått bra idag. Har ju ätit så fruktansvärt mycket skit på slutet så jag kommer ha västa abstinensen, men det dröjer väl nån dag.

Har precis avnjutit en snudd på kolhydratfria middag iaf

Sussie igen: Frukt är väl bra att ha hemma och äta på kvällen om man blir sugen, men inte obegränsade mängder. Bär däremot är bättre. Sen kan man äta lite ost och skinka om man blir sugen på nåt, eller keso och typ apelsinbitar är ju jättegott. En näve nötter är ju också okej. Eller en smoothie gjord på lite bär, naturell yoghurt och lite mjölk.

• Emeraldy

En bild på mitt lilltroll från igår

Finns fler nyårsbilder i mitt galleri under Världens bästa gäng.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • litetknyte

God fortsättning alla!

Vi hade trevligt igår och lagom lugnt, fast det blev sent... för ovanlighetens skull när jag är i farten... Kom hem vid 4 typ. Vinga vaknade 9 så lite trött är jag allt, men inte så fasligt bakis tack å lov.

Vinga somnade hos våra kompisar vid 22 och sen åkte hon och N hem efter 12-slaget så hon var uppe en stund och kollade fyrverkerierna. Det tyckte hon var kul som attans. Sa OOOOOJ hela tiden.

Här ska det oxå skärpas till det med kosten - igen. Trist men man är tydligen inte 20 längre å kan äta hur mkt som helst av vad som helst, *morr*. Idag har vi dock ätit pizza (som jag inte ens tycker om) och så blir det godis framför tv-n, imorron e en annan dag...

Ha en bra kväll.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Fina bilder Sara! Lite halvsliriga tycker jag att en del verkade vara

Camilla, haha, jag har nog tyvärr aldrig kunnat äta vad jag velat/hur mycket jag velat, inte ens när jag var ung. Men värre blir det ju ju äldre man blir ändå

Imorgon ska jag på arbetsförmedlingen med förmodligen en miljon andra människor som ska anmäla sig arbetslösa. A ska jobba och Nellie ska på dagis en stund.

Har alla andra helg fortfarande hela veckan eller?

• Emeraldy

Annika:
    Haha, jo, lite onyktert var det nog på ett par håll

Magnus börjar jobba imorgon igen så här är det vardag. Fr o m måndag ska han vara hemma tills Moa är färdiginskolad och då börjar jag jobba *gulp*

• Pingulina

Sara, du börjar jobba på måndag alltså?

• Pingulina

Sara, du börjar jobba på måndag alltså?

• Pingulina

Tänkte att det är bäst att jag upprepar mig om du skulle ha svårt att förstå

• Tuttie

Annika:Ja sara börjar jobba på Måndag. Då ska Magnus vara hemma pappa medans Moa skolas in. SÅ nu är det väl dags för Sara att komma ut i det verkliga livet

Nu först somnade Cornelia. Så nu ska vi se film

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Haha, ja, på måndag är det dags att möta verkligheten igen Känns fullkomligt skitläskigt, men t om jag inser att det nog är nyttigt för mig att komma ut i arbetslivet igen. Moa hade också svårt att somna ikväll, men det är väl inte så konstigt med tanke på hur uppochner alla tider och rutiner har varit sen jul. Känns faktiskt lite skönt att komma in i vardagsrutinerna igen. Imorgon bitti ska jag ställa mig på vågen för första gången på flera veckor. Är inte så säker på att jag vill veta egentligen

Svar på tråden Mina goa vänner!