Hej hej!!! Sitter på jobbet, har lunch. Här jobbar vi som vanligt. Vet inte om jag skrev det tidigare, i torsdags när Alice var på dagis så var hon helt ensam, alla andra hade tydligen tagit ledigt. Det känndes lite dumt, men men... I vanliga fall är det ju 4 avdelningar med 17 barn på varje...
Här blir också nya tag från i morgon, ska också köra igång med min nya stegräknare hade jag tänkt. Och sen ska jag nog också rensa kyl från allt gott som är kvar efter jul och nyår. Hos oss finns det massor av jul godis kvar. Men jag kommer att köra att lördagar är godis tilllåtet. Men annars ska jag försöka hålla igen. Och sen ska jag försöka bli duktigare på att laga matlådor till jobbet, det är ganska ofta det blir nån micromat på jobbet, varken gott eller nyttigt. Och så ska jag försöka komma igång att fara lite på IKSU, har ju ändå guldkort där.... Vi får väl alla försöka peppa varann så gott det går. Gick upp 15 kilo med Alice och det var helt lagom, ska försöka hålla mig till det den här gången också.