Tack för era värmande ord
Jo, jag tycker ju egentligen att Moa är duktig på många plan, men just de här stora grejerna är hon ju lite sen med och det är väl de sakerna man tänker på... Och helt rätt, Sussie, Moa är jätteduktig på att lägga pussel
Annika:
Jag blir grymt impad av hur målmedveten du verkar vara nu! Heja dig! Själv försöker jag med metoden "sunt förnuft och lite jävlar anamma" så får vi se hur långt det räcker. Jag håller alltså inte på med nån medveten plan, men rent logiskt tycker jag att det borde gå åt rätt håll bara jag tänker aningens på vad jag äter och börjar röra på mig mer. Jag är också glad att trots mitt otroliga svullande hela december hade jag faktiskt bara gått upp ½ kilo
Jag väger dock 5 kg mer än jag gjorde för ett år sen, så dem blir jag gärna av med!
Gick ut på en liten promenad nu när Moa skulle sova, men det är ju inget schyst vagnföre direkt så jag blev less och gick hem
Tror knappast jag kommer upp i gårdagens 12.000 steg, men lite är bättre än inget
Agneta:
Ja, den är jättefin! Har ni stödbräda? Många sängar som jag har sett har bara stödbräda för halva sängen vilket är helt meningslöst för vår lilla vilde
Slutligen: Jag tror också att det kommer göra Moa gott att gå på dagis. Hon kommer älskar det, det är jag övertygad om, och som ni säger så är det ju ett lärande att vara med andra barn. Får bara hoppas att hon lär sig "bra" saker