• SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej flickor, nya & gamla i denna "tråd"
    Ska jag verkligen behöva presentera mig själv, IGEEEEN, för typ 11:e ggn..hihi, Ok!..I´ll do it!
    Sara, född 1982, mamma sedan -04, RESER jämnt, pratar bara engelska privat, STORT intresse i HÄLSA och skönhet. Har gått ner 50 kg ( alla frågar HUR, om jag gjort Gastric Bypass, stavas det så ? hihi, osv men svaret är ENKELT, jag har kämpat ENSAM, utan alla konstiga metoder som finns i vår värld, så säg inte att det INTE går, för FASEN att det gör, KÄMPA om ni vill nå ett mål för bättre livskvalite ) Jag TALAR för eget sunt förnuft och motion. Visst hänger skinnet även på mig, men då jag gick ner i vikt besökte jag aldrig ett GYM, utan GICK bort mina kilon kan man säga, varav allt löst skinn överallt.

Vi är ett gäng tjejer som hängt i min tråd i 2 år nu, och DET  är en WOW känsla, alla har haft ups & downs, men likförbannat så hittar vi åter till tråden och tar oss vidare på lagom nivå. Så sluta klaga på allt, LEV istället och gör något åt det som går att göras ÅT!...
    Tråden är öppen för att ge varandra support i livet, för att peppa varandra då det är tufft, för att berätta om våra dagar, mattips, träningstips, ( boktips..hihi ) mm!
    Jag började slutet av sept igen på allvar att ta tag i kroppen, då med hjälp utav HOPPREP och löpning, så nu hoppar många i tråden, KUL!!!...verkligen bra träning hemma för er som har svårt att komma ut på promenad/till gym/ löprunda.

Nu kör vi 3 månader till, nästa tråd kommer i mars, då är det snart sommar!
    Kämpa på tjejer! Fokusera på att måbra, det gör jag nu, och jag har aldrig kännt sådan här livskvalite! NÅGONSIN!

Puss på er! / S

Go girls
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-24 23:47
    Till er alla som vill/måste/försöker/har försökt/ gett upp osv med att gå ner i vikt:

SLUTA att sitta på läktaren och titta på erat eget liv, se till att vara mitt på plan och medverka, BESTÄM över erat liv.
    Har du verkligen bestämt dig för att måbra/gå ner i vikt/ sluta röka osv, ELLER; förhandlar du fortafarande och säger det för att det "Låter bra" ?

Jag kommer aldrig kunna hjälpa någon utav er, förräns NI HAR BESTÄMT ER, DÅ, kan man klara allt, innan dess kan jag tyvärr inget göra!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 18:09
    Hej Hej..En liten reminder:
    UPPSKATTA DET NI HAR, i livet, även små saker som foton av barnen, er favorit lampa, en god middag ni åt igår, era vänner, och lixom NJUT av det, för att MÅBRA
    SNÄLLA, jag säger det igen, LETA INTE EFTER FEL HOS ANDRA!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 23:48
    Man är kompetent då man kan behålla lugnet även då något går dåligt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-24 22:48
    Tjejer
    Nu är det mars
    NY tråd igen då jag är åter

Älskar er alla så mkt på ett litet vis

TACk för allas stöd igenom alla svåra tider i över 2 år, TACk....

PUSS

kämpa på
  • Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger
  • Jessi74

SE jag är också oinbjuden på din sida.

• Annelie024

Här är en till långtids-trådare....2 år den 9 januari...exakt två år sedan ju! Tänk vad tiden går!

Magda, jag har alltid ont i min rygg, har väldigt dålig rygg, så jag vet inte om din rygg har något med ct:n att göra. Men jag tycker inte att min har blivit värre av träningen på den, snarare tvärtom. Jag har inte så ont som jag hade förr.

• Monchichii

Här är jag med!

Betty, vi kan ta Jönköping båda två, fasen vi skulle ju ha såna svarta pyjamasar med cm utmätt på från topp till tå, det skulle ju jag kunna fixa och så ställer vi oss där på olika avdelningar

-Behöver du hjälp med att mäta? Ska du eller jag ta det Bettan? Haha så kan vi springa runt och mäta, snacka om motion och typ som värsta superyogan blir det ju. Tänk när vi ska mäta hörn och sånt å värsta vinklarna liksom. Upp på tygbordet och mäta, en sväng till Ivar och kolla hur långa hyllplanen är. Så är vi ju lagom behändiga kan jag ju tycka med för jag menar, 2 meters levande måttband är inte alls lika bra som ett på 1,5 m

• J J

Nu har jag med hittat hit.. jag och min stora mage! Har förresten hängt i denna tråd sedan maj -06 tror jag.. shit vad tiden går!

Jag har fallit tillbaka lite denna vecka.. är så jävla hungrig hela tiden..känns som kroppen bara skriker efter mat och socker.. jag ska försöka uthärda och begränsa mig lite bättre samtidigt som jag känner att jag bara laddar för att ta tag i mig själv när bebisen är ute. Ja bebisen det är min ursäkt för tillfället..

SE: Så skönt när man har en bra dag med sina barn. Jag har ikväll också haft en superdag med min skrutt. Först hämtade jag sonen på dagis och han följde med så fint (han kan vara riktigt trotsig ibland), vi gick hem utan vagn, var på läkarbesök, tog bussen hem utan vagn, han åt massor med mat (har ätit lite dåligt på sistonde), vi läste böcker och stängde av TV:n och så badade vi tillsammans (gör inte det så ofta p g a att jag är gravid och otymplig) och så ville han gå lägga sig efteråt och kvällsrutinrna efter badet gick super.. och han somnade snällt! en toppenkväll helt enkelt!

Nu ska jag sova..

• Monchichii

Betty jag har värsta artistnamnet på gång med här nu till oss. Hur lång är du?

• SvenskEngelsk

Men
    Ni e ju inlagda på min sida
    måste vara nåt fel, ni e i min adressbok girls!!!

ja, JESUS, 2 år ANNLIE!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

USH, ätit 2 tallrikar lättfil nu, så blir de då jag äter middag innan 18, sen inget mer, o blir HUNGRIG efter alla hopp ikväll....Men jag åt, med SF, flngor, hackad mandel + russin I
    YUMMI!!!

LÄNGTAR ihjäl mig till gymmet!!!!!!!!!!!!

GODNATT!

Hmmm, så weird hur man kan hata sin kropp utan kläder fast man gått ner 50 kg nu, men träningen hjälper, så jag kommer köra på stenhårt med gym!......Det går åt rätt håll allafall!

• Monchichii

SE, du kanske gömt din sladdriga kropp under rumpan eller nåt Du ser inte sladdrig ut eller stor eller något sådant.  

• Betty the Boop
    Monsa  Hihi du är för go du!! Jag är 1.58 tror jag. Artistnamnet är jag nyfiken på

Alltså, nu har William sovit 2 hela nätter i rad. Och han somnade tidigt igår dessutom. Så jag känner mej härligt utsövd idag.

Idag ska vi riva badrum här hemma. Imorgon ska det börjas renoveras o byggas ut. Shit måste välja kakel!! Vet inte vad jag vill ha. Så det måste vi åka o titta på idag.

Sen så ska jag gå på promenad idag med och lyssna färdigt slutet på boken. Har längtat hela veckan.
  • Jessi74

Blev lite inspirerad av Evenstars storkok igår. Så jag har nu på morgonen gjort müsli och bakat bröd Man hinner ju lite när man har morgonpigga barn. Funderar på om jag kan hitta på nåt mer att göra, men det ekar lite tomt i kylen, vi brukar ju storhandla på fredagar. Men jag ska ju packa också för vi ska åka till mina föräldrar idag när mannen slutar jobbet.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger