• Kerpet1

visparnas tråd # 6

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden

• Svar på tråden visparnas tråd # 6
  • Pess

Jag är här. Shoppingjävulen har tagit tag om mig (igen) och trots en rejäl runda i city i torsdags OCH en tur på PoP idag är jag inte botad Det finns såååå mycket fint för en liten tjej på shoppingsajterna

• zynk

Hej Pess!
     Jag skulle också vilja shoppa men det blev inte mycket kvar på kontot denna månad . Jag är inne på såna där fina skor Bobux tror jag de heter. Men sitter de verkligen på? Och sulky/paraplyvagn (fast det bara finns fula) , och bilbarnstol (SÅ tråkig utgift!).
    Fast nu börjar jag inse värdet av en personal shopper det finns ju sånt utbud av barnprylar så man blir snurrig. Fast hellre lägga pengar på STÄDHJÄLP guuu va vi skulle behöva det!

oj oj vikke ego

Hur är det med L - är hon frisk nu?

• Pess

Jag kan bli din personal shopper _hehe_ Jag har allt övanstående...(inte just de dojorna dock) Men kollade på sådana nyss

ANg paraplysulky har jag baaaara gott att säga om vår McLaren techno XT....Super att köra, väger inget, fullt liggläge, lätt att fälla ihop.....Behöver du mer? En länk kanske? _hehe_

Ang bilstol så har vi en Brio Zento som funkar fint...Fast där är jag mer neutral, tror det finns många andra MINST lika funktionella...

• zynk

Okej då McLaren är rätt schysst - men DYR. Men jag KAN inte tycka att det är snyggt med de där dubbla hjulen. Måste de ha såna? Är det för att man räknar med att ett ska gå sönder eller ?

• Pess
    zynk skrev 2008-03-01 22:45:08 följande:
    Okej då McLaren är rätt schysst - men DYR. Men jag KAN inte tycka att det är snyggt med de där dubbla hjulen. Måste de ha såna? Är det för att man räknar med att ett ska gå sönder eller?
    Finns det sulkys UTAN dubbla hjul Nääää Då får du allt länka till mig alltså Personligen skulle jag tycka det såg konstigt ut UTAN dubbla... Måste googla...brb
  • Kerpet1

Halloj!

Jorrå jag lever... även o det inte kändes så imorse...
    Jag var mest trött och min käre sambo o son hade inte den goda smaken att lämna mig ensam i sovrummet utan lekte hela havet stormar i vår vattensäng...

Men efter lite frukost och ytterligare en dusch så mådde jag bättre iaf!

Jag såg nog lite fräsch ut på dopet iaf...

Fast i natt ska jag sova gott!!!!!

Oj, ska ni redan köpa sulky? Varför då? Nyfiken!!!!

• Pess

Redan...Vi har haft vår sedan oktover Fast det var pga en Londonresa vi gjorde i början på nov. Smidigt helt enkelt att slänga in i bilen när man ska iväg och handla eller ffa när man går på fik/restauran. Tar ju NOLL plats i jämförelse...

Svar på tråden visparnas tråd # 6