• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Mia O

undrar hur gammal han är ?!? vad tror ni ?

• Bevabus

kalla mig besatt men jag har faktiskt sökt på lite sidor..som eniro och såna och ni kan inte ANA hur många Nils Sandström det finns i Stockholm på Södermalm!!! hahahah :-P fy fan asså vilket jobb det har varit att reda ut hur gamla alla är :-P
    men nu har jag till slut två personer kvar som är möjliga och antingen så är han född 1978 eller 1981
    Jag tror mer på -81....

• Pockadockan
    Tjiklex skrev 2008-02-02 18:58:06 följande:
    avsnittet i torsdags va väl ändå komiskt?! Killen i vit tröja tog ju pucko pokalen iaf. =p =p
    Dom där puckorna är killar jag känner till lite grann. Och jag kan garantera att dom ÄR puckon. Han som blev tagen först åkte bland annat från Värmdö (sthlm) till Södertälje på moppe med sin kompis, för att hämta en annan moppe, som dom då bogserade från Södertälje till Värmdö. PÅ MOTORVÄG!
  • Bevabus

jag vill så gärna skriva till nisse och berätta hur mycket jag bara älskar honom jag tycker att om man uppskattar en person så ska den få veta det, så tårkigt med folk som går omkring och beundrar personer i smyg :P roligare för den personen att få veta det ju
    problemet är ju bara att nu har jag tre stycken adresser...

han som är född 81 har två adresser. en på södermalm och en utanför. nisse ska tydligen bo på södermalm. och sedan har jag ju adressen till den andra killen, han bor på södermalm. och kanal 5 får ju inte lämna ut uppgifter! knepigt...

• Pockadockan
    Bevabus skrev 2008-02-02 19:14:13 följande:
    HAHAHAHAHAHA dom e ju bra roliga asså
    Jaa, faktiskt. Och båten han körde hade han precis köpt (av sonens pappas kompis) Så han hann nog inte åka många gånger innan det där hände
    Jag låg i soffan och skrattade så jag grät när jag såg det där
    Bevabus skrev 2008-02-02 19:16:15 följande:
    jag vill så gärna skriva till nisse och berätta hur mycket jag bara älskar honom jag tycker att om man uppskattar en person så ska den få veta det, så tårkigt med folk som går omkring och beundrar personer i smyg :P roligare för den personen att få veta det ju problemet är ju bara att nu har jag tre stycken adresser...han som är född 81 har två adresser. en på södermalm och en utanför. nisse ska tydligen bo på södermalm. och sedan har jag ju adressen till den andra killen, han bor på södermalm. och kanal 5 får ju inte lämna ut uppgifter! knepigt...
    Du får helt enkelt skriva till alla tre och hoppas på att nån svarar hahaha
Svar på tråden Kustbevakarna