• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

men menar du det hahah :P

fancydream skrev 2008-02-04 23:04:52 följande:
    haha inte lite desperat du verkar :P
  • kärålajn

Fy för Nisse-killar.
    Typiska såna där know-it-all's med backslick.

• Bevabus

en del gillar inte honom, och så är det ju men han har inge bakslick längre.
    hur menar du att han "vet allt"? tycker inte han framstår som sådan..

kärålajn skrev 2008-02-04 23:11:21 följande:
    Fy för Nisse-killar.Typiska såna där know-it-all's med backslick.
  • Dallandra

Jag har börjat kolla på Kustbevakaran denna omgången, såg bara några program förra omgången... håller med, Nisse är en goding

Beverly
    Hehe det är nästa lite stalkervarning på dig Nisse kanske blir jätteglad över att få en alldeles egen stalker eller så blir han livrädd

• Bevabus

haha :P vad kan jag säga? jag är 17 år :P haha jag är inte så farlig som tur är. Jag kan bli en snäll stalker

Hörni, Jag kollade just på reprisen och räknade gångerna som Nisse fick säga "Håll upp händerna här" till den första killen dom tog....10 gr blev det! haha vadå trög?

Dallandra skrev 2008-02-05 15:29:05 följande:
    Jag har börjat kolla på Kustbevakaran denna omgången, såg bara några program förra omgången... håller med, Nisse är en goding BeverlyHehe det är nästa lite stalkervarning på dig Nisse kanske blir jätteglad över att få en alldeles egen stalker eller så blir han livrädd
  • Dallandra

Det var ju riktigt kul senast, vilka nötter till killar man tror ju knappt att det är sant

• Anastasia

Jag kan alltid hälsa Nisse från er. =) Det trillar inte in så mycket beundrarpost till killarna hit till oss i redaktionen som man kanske kan tro. Skickar ni ett till oss så ska jag se till att det kommer fram till honom. :)

/A

• Mia O

Klart vi skickar ett !!! Eller hur !!!!

• Bevabus

:-O:-O haha
    så du skickar alltså vidare dom? tack!
    ska knepa ihop ett brev redan imorgon

Anastasia skrev 2008-02-05 22:30:15 följande:
    Jag kan alltid hälsa Nisse från er. =) Det trillar inte in så mycket beundrarpost till killarna hit till oss i redaktionen som man kanske kan tro. Skickar ni ett till oss så ska jag se till att det kommer fram till honom. :)/A
  • Bevabus

Anastasia, jag ÄLSKAR låtarna som spelas i programmet.. så grymt sköna! Du råkar inte veta vad några av dom heter? :P
    Jag har bara namnet på en enda låt och det är ifrån första säsongen när Nisse åker skoter "Don't steal our sun".

Nu i det senaste avsnittet tex. så spelas en låt när Nisse och Johan åker båt under soluppgången. Det är precis innan Nisse kollar med kikaren och säger "Då måste vi vara snabbast".
    Då spelas en jättebra låt som jag e nyfiken på vad den heter

Svar på tråden Kustbevakarna