• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

haha aa :P

"öhh...är det här nisse ifrån kustbevakarna?..om det är det så är du skitsnygg och jag älskar dig. om det INTE är det så får jag be så hemskt mycket om ursäkt att jag skrev till dig. Men du är säkert snygg du också! "

haha kanske hittar en framtida pojkvän av en ren slump pga det där?

Pockadockan skrev 2008-02-02 20:03:05 följande:
    Du får helt enkelt skriva till alla tre och hoppas på att nån svarar hahaha
  • Pockadockan
    Bevabus skrev 2008-02-02 20:07:31 följande:
    haha aa :P "öhh...är det här nisse ifrån kustbevakarna?..om det är det så är du skitsnygg och jag älskar dig. om det INTE är det så får jag be så hemskt mycket om ursäkt att jag skrev till dig. Men du är säkert snygg du också!"haha kanske hittar en framtida pojkvän av en ren slump pga det där?
    HAHAHAHAHAHAHA det där lät kanon!!!!!
  • Bevabus

hahaha :P

jag vill så gärna skriva till honom så jag ska nog fråga kanal 5 om dom kan vidarebefodra ett brev till honom kanske?

• Bevabus

det var så sött i torsdags när johan och nisse snackade om sina land...Nisses broccoliplanta och hans rödbetor hade kommit upp jättemycket :P precis min typ av kille, en som älskar lantlivet...

• Mia O

man kanske skulle åka ner till den hamn dom lägger till och råka stöta på honom...fniss (till sommaren)

• Bevabus

hahaha :P jag vet! jag ska lätt åka runt i stockholms skärgård i sommar och sen ropa på radion "mayday mayday, nisse jag behöver dig!" :P hahah det kanske funkar

• Pockadockan
    Bevabus skrev 2008-02-02 20:59:56 följande:
    hahaha :P jag vet! jag ska lätt åka runt i stockholms skärgård i sommar och sen ropa på radion "mayday mayday, nisse jag behöver dig!" :P hahah det kanske funkar
    Jag kan visa dig till deras bas om du vill, haha
  • Bevabus

ja gärna. vet inte vart den ligger
    åh gud vad jag blev sugen på att åka till stockholm i sommar nu, ligger bara 1½ timme bort med bil så det är såklart jag ska dit Swedish costguard here I come!

Pockadockan skrev 2008-02-02 21:14:07 följande:
    Jag kan visa dig till deras bas om du vill, haha
  • vaniljbullen

Beverly - Du verkar nästan inte desperat! Kör hårt bara! Om du råkar i sjönöd och ropar till dig Nisse så kanske du kommer med i nästa omgång också! Tv-kändis på kuppen. För att inte tala om vilket romantiskt sätt att träffas på - räddad ur nöd på sjön. Det blir en bra historia att berätta för barnbarnen sen..

Svar på tråden Kustbevakarna