• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Mia O

Absolut, jag förstår. Det respekterar jag.

• Bevabus
    (Y)
    Mia O skrev 2008-02-18 21:38:48 följande:
    Absolut, jag förstår. Det respekterar jag.
  • Bevabus

Vet ni, jag kom o tänka på en sak idag...fy fasen va kul och häftigt det måste vara att åka omkring i kobran! Den ser så cool ut när dom kör den liksom :P

• Mia O

Tjoho...ikväll får vi ett gott skratt som vanligt när det gäller kustbevakarna, och titta lite på Nisse...fniss

• Pockadockan

Nu kommer jag nog göra er besvikna... Men det stog i min lokaltidning igår att detta kommer vara sista säsongen av Kustbevakarna...

• Pockadockan

äh, länken funkade inte.
    Gå in på www.mitti.se

Sen klickar ni er till värmdös lokaltidning

• mintchocolate
    Pockadockan skrev 2008-02-21 11:43:03 följande:
    Nu kommer jag nog göra er besvikna... Men det stog i min lokaltidning igår att detta kommer vara sista säsongen av Kustbevakarna...
    Nej, vad tråkigt. Jag som precis börjat titta dessutom
    Kan förstå dem ändå, de vill väl inte bli filmade i sitt jobb hela tiden. Om det är orsaken förstås. Ska in och läsa artikeln.
  • mintchocolate

Förstår aldrig hur man läser artiklar på en sådan sida, men såg framsidan i alla fall. Polisen stoppar dem alltså.

• Mia O

har läst artikeln och jag förstår på ett sätt...
    men det är så typiskt att när man hittar nått som är se värt så läggs det ner...

Svar på tråden Kustbevakarna