• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

Dagens avsnitt..vad säger man? Tyckte för det första att ambulansmännen tog fel beslut att inte följa med ut på sjön. Det var så löjligt så det var inte sant! En skadad man virrar omkring på vattnet medan dom diskuterar en principfråga och vill sätta sina egna liv först och främst...helknäppt. Visst, dom har ju tydligen rätten att välja...men det där var bara för löjligt.

Sista halvtimmen var självklart bäst eftersom våra favvokillar Nisse och Johan var med då. Haha :P jag älskade alltihop...alltifrån att den där mannen helt plötsligt bara slank ner i vattnet när han försökte rädda sin båt, till killen som följde kustbevakarna och kallade Nisse för "brattig"...det roligaste var ju att Johan höll med honom haha

• Mia O

Ja, man skrattar en hel del i allafall. Dom är rätt så underhållande Nisse o Johan!! O sen att Nisse ser bra ut gör ju inte det hela sämre...:)

• mizztigger

det allra roligaste programmet var han som jobba på tv 4!

jag höll på att ramla av stolen av garv när han höll på..

ett - för nisses nya frilla. saknar håret

• Bevabus

älskade frugan som hälsade till släktingarna i tv

jag diggar Nisses nya frilla

mizztigger skrev 2008-02-08 09:28:31 följande:
    det allra roligaste programmet var han som jobba på tv 4!jag höll på att ramla av stolen av garv när han höll på..ett - för nisses nya frilla. saknar håret
  • Mia O

Beverly:Har du fått iväg nått brev än till Nisse ?
    om d var osäker på adressen till Nisse så kan du väl kanske skicka till deras bas, Kustbevakning reg Öst...där finns det väl garanterat bara en Nils Sandström...

• Bevabus

ska skriva klart brevet snart
    ska nog göra som Anastasia sa, skicka det till Kanal 5 och så skulle hon se till att Nisse fick det

Mia O skrev 2008-02-08 22:29:52 följande:

Beverly:Har du fått iväg nått brev än till Nisse ? om d var osäker på adressen till Nisse så kan du väl kanske skicka till deras bas, Kustbevakning reg Öst...där finns det väl garanterat bara en Nils Sandström...
  • Bevabus

Heter det "såna" eller "sånna"? :P

Tänkte skriva "det är tur att man har SÅNA som ni som tar hand om sånt där."..men datorn säger att det är fel oavsett hur jag skriver..

• Bevabus

haha okej

nu e jag typ klar med brevet...ska finslipa lite på det imorgon. tänker inte lita på mig själv att skicka iväg ett brev som jag skrev mitt i natten :P då är man alltid lite lullig

nennemamman skrev 2008-02-08 23:42:50 följande:
    det heter sådana i skrift men det tänker man aldrig på *L*
Svar på tråden Kustbevakarna