• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • nennemamman

nää vänta med det tills i morgon så du inte skriver nått som du ångrar sen, då är det ju försent att ändra ju, lycka till

• Bevabus

precis tackar!

nennemamman skrev 2008-02-08 23:49:30 följande:
    nää vänta med det tills i morgon så du inte skriver nått som du ångrar sen, då är det ju försent att ändra ju, lycka till
  • Bevabus

jag ba "vill du gifta dig med mig?" :P haha DET hade jag nog säkert ångrat

nennemamman skrev 2008-02-08 23:49:30 följande:
  • Bevabus

haha =) vart skickar jag brevet? hur skriver jag addressen så ni kanal 5 förstår att det är Nisse som ska ha brevet och inte dom? :P

Anastasia skrev 2008-02-09 16:26:13 följande:
    ni är för roliga... =)
  • Anastasia

skicka det till oss på redaktionen så ska jag vidarebefordra det:

Kustbevakarna
    STO-CPH Produktion AB
    Box 27171
    10252 stockholm

• Bevabus

Okej då kommer brevet om en vecka eller två...beror på när jag vågar skicka det xD

• Bevabus

får man fråga förresten på vilken "avdelning" av produktionen du jobbar på? =)

Anastasia skrev 2008-02-09 16:42:02 följande:
    skicka det till oss på redaktionen så ska jag vidarebefordra det:KustbevakarnaSTO-CPH Produktion ABBox 27171 10252 stockholm
  • Anastasia

Jag är projektledare och jobbar på redaktionen.

• Bevabus

okej

Anastasia skrev 2008-02-09 19:37:29 följande:
    Jag är projektledare och jobbar på redaktionen.
Svar på tråden Kustbevakarna