• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • mizztigger

jag har oxå undrat över varför ansiktet döljs olika på vissa...

undar om han va ute med sina älskarinnor, hade vart kul om det var så eftersom om man va hans fru hade man lätt kännt igen han! *ler*

• Bevabus

1. Nisses Djurgården-snack i början var en riktig överasskning! :P haha jag bara garvade

2. "Kattan" var så jäääääää*la het!

3. Lätt regerande när dom hade tråkigt xD haha

4. Nisse är alltid så himla trevlig och ser till så att det inte blir jättejobbigt att få böter..:P han säger alltid "Ha en fortsatt trevlig sommar, det här kan hända alla"

5. Om jag hade varit Kustbevakare så hade jag personligen dränkt den där mannen med "kontakterna" när ingen såg. Men johans kommentar var ändå bäst "Har du druckit surolja?"

6. Varför berättade föraren i den båten för kustbevakarna om polisanmälan han gjort idag!? Det hade ju inte nåt med saken att göra...

7. Två älskarinnor, OUPPS! Busted!

• Bevabus

man såg hur cool han försökte vara..helt lugn...men han lirkade ändå in att "tänk om min fru ser det här"? :P haha vadå panikslagen inombords?

mizztigger skrev 2008-02-22 08:19:59 följande:
    jag har oxå undrat över varför ansiktet döljs olika på vissa... undar om han va ute med sina älskarinnor, hade vart kul om det var så eftersom om man va hans fru hade man lätt kännt igen han! *ler*
  • Moparwoman

Jag var tvungen att berätta för mina arbetskmarater idag om Kustbevakarna! Skillnaden mellan Denna omgången och förra. Bara det är ju underbart!

Bor på västkusten så jag såg första avsnitten när de blev infilmade här på vår "goa bohuskust".

Då var det mer kommentarer som..
    -åh fan.. gick de lite fort.. de va la inte så bra..

Nu är det mer..
    -Hörru du, min pappa är advokat och JAG kan faktiskt också juridik.. Vilken paragraf ger dig rätt att stoppa mig.. tyyyp

eller som han i går

-kontakter.. allt handlar om kontakter bla bla bla

• Christina86

Missade tyvärr gårdagens program...=(

Var det bra eller? Läste här om att det var någon dryg jävel med kontater.

• Bevabus

aa det var jättebra missa inte reprisen!

Christina86 skrev 2008-02-22 15:26:34 följande:
    Missade tyvärr gårdagens program...=( Var det bra eller? Läste här om att det var någon dryg jävel med kontater.
  • Bobbylina

här är en till som diggar kustbevakarna och nisse! =)

Tyckte det va speciellt kul när en gammal arbetskompis dök upp i avsnitt 2, han som dom fick använda tårgas på! hi hi ska mobba honom nästa gång jag ser honom!

31/3-07 kom vår lilla guldklimp Melwin!!
  • Bevabus

hahaha :P många här inne som känner dom där idioterna

Bobbylina skrev 2008-02-22 16:14:18 följande:
    här är en till som diggar kustbevakarna och nisse! =)Tyckte det va speciellt kul när en gammal arbetskompis dök upp i avsnitt 2, han som dom fick använda tårgas på! hi hi ska mobba honom nästa gång jag ser honom!
  • mintchocolate

Jag tyckte programmet igår var bra!

Det bästa var att de skulle på Russinafton, "För oss över 30" Ni kan tro att jag retade min pojkvän sedan, han är 32

• mintchocolate

Jag måste bara tilägga att jag sitter och skrattar åt det fortfarande. Pojkvännen sitter i soffan.

"Russinafton, kunde de inte sagt att de var för dem över 50 i alla fall!", säger han

Jag skrattar ännu mer.

"Skratta lagom, du är ihop med ett russin!"

Svar på tråden Kustbevakarna