• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • mintchocolate

Jag lyckades som sagt inte läsa artikeln. Varför vill polisen stoppa filmningen?

• mizztigger

eftersom man inte får filma eller följa polisen då bör man heller inte få följa KB, sekretess mm .sedan är det JO anmält för kränkning mm, bla från en medverkande som ej medgett att han skulle vara md i programmet.

typ..

• mintchocolate
    mizztigger skrev 2008-02-21 13:49:29 följande:
    eftersom man inte får filma eller följa polisen då bör man heller inte få följa KB, sekretess mm .sedan är det JO anmält för kränkning mm, bla från en medverkande som ej medgett att han skulle vara md i programmet. typ..
    Aha okej, då förstår jag! Tack för svaret!
  • Bevabus

Nä va synd! aja vi har ju många avsnitt som vi kan se på i allafall hoppas att den där lagen inte gäller repriser oxå...hoppas dom får visa repriser trots allt :|

• Christina86

Här är en med som verkligen gillar Nisse. Haha, han är så skön! Och programmet för 2 eller tre veckor sen. När han står på bryggan och ska berätta om sin bror som tog den där båten av sin far. Vilket mysigt skratt.
    Haha, känner även till han som blev tagen där av rattfylleri. Inte han den första som streta emot så förbannat mycket. Utan den där killen som kom och snacka med dom och sen åkte dit i alla fall. Snacka om att vi har retat honom för det efteråt..haha...

• Bevabus

hahaha det var lätt det skönaste avsnittet :P
    ja visst har han ett underbart skratt

Christina86 skrev 2008-02-21 14:55:56 följande:
    Här är en med som verkligen gillar Nisse. Haha, han är så skön! Och programmet för 2 eller tre veckor sen. När han står på bryggan och ska berätta om sin bror som tog den där båten av sin far. Vilket mysigt skratt. Haha, känner även till han som blev tagen där av rattfylleri. Inte han den första som streta emot så förbannat mycket. Utan den där killen som kom och snacka med dom och sen åkte dit i alla fall. Snacka om att vi har retat honom för det efteråt..haha...
  • Shalimar

Här är ytterligare ett fan! Dom är bara bäst, särskilt Nisse!

Någon som vet varför alla var blurpade utom en i kvällens avsnitt, den otroligt pratglada och "respektlösa" mannen som fick en svart rektangel istället???

• Bevabus

ska kolla det bandade avsnittet nu och se om jag kan svara dig

Shalimar skrev 2008-02-21 21:08:21 följande:
    Här är ytterligare ett fan! Dom är bara bäst, särskilt Nisse!Någon som vet varför alla var blurpade utom en i kvällens avsnitt, den otroligt pratglada och "respektlösa" mannen som fick en svart rektangel istället???
  • MalinGBG

Dom ogillade väl honom så starkt att dom tyckte att han lika väl kunde hängas ut?! Skrattande
    Ne... jag vet faktiskt inte!
    Större svin får man leta efter.... fy fan va pengar kan göra folk vidriga!!!!!!

Men shit vilken båt som va me... katamaranen med jetmotorer. Undrar vad en sån kostar?? *dreggel*

No remorse what so ever That is how sick I am
Svar på tråden Kustbevakarna