• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bobbylina

måste ta o läsa hela tråden ju, hitta hit av en slump igår...

Ska försöka hinna se reprisen idag då!

31/3-07 kom vår lilla guldklimp Melwin!!
  • Bevabus

Välkommen! Gör så du!

Bobbylina skrev 2008-02-23 13:34:43 följande:
    måste ta o läsa hela tråden ju, hitta hit av en slump igår... Ska försöka hinna se reprisen idag då!
  • mizztigger

har sett trailern för nästa nu.. ser redan fram mot tordag..

min fru kolla upp hur man blev kustbevakare, hon var intresserad av det men enda sättet är att plugga karlskrona.. i 2 år! så det sket sig...

• Bevabus

ja tydligen så är utbildningen för att bli kustbevakare MYCKET tuffare än utbildningen för att bli polis. men det kan man ju ändå förstå då kustbevakare har fler uppgifter, men ändå otippat

mizztigger skrev 2008-02-25 08:22:26 följande:
    har sett trailern för nästa nu.. ser redan fram mot tordag.. min fru kolla upp hur man blev kustbevakare, hon var intresserad av det men enda sättet är att plugga karlskrona.. i 2 år! så det sket sig...
  • Bobbylina

åh längtar till torsdag!!!

31/3-07 kom vår lilla guldklimp Melwin!!
  • Bevabus

Nu laddar vi upp inför dagens avsnitt
    Blir vi några här under eftersnacket?

• Bevabus

Sitter o tittar nu...usch va obehagligt med han under vattnet...för det första så är det läskigt att leta efter lik i vattnet och för det andra så är jätteläskigt att fastna under vattnet med syre som går åt alldeles för snabbt!!

jag missade inte ett avsnitt av Baywatch så man tycker jag borde ha vant mig vid att se sånt här, men näe då.:P fast det är ju läskigare att se det i verkligheten såklart..

nu bara väntar jag på Nisse

• mintchocolate

Jag kunde inte ens titta på han som fastnade under vattnet, fick nästan panik själv! Han fick ju dykarsjukan också, men tur att han överlevde!

Tycker att kustbevakarna är så duktiga på att ta folk. Nisse idag var ju helt fantastisk! Vilket tålamod! Gubben kunde ju säga vad som helst till honom och han bara skrattade. Rätt sätt att bemöta en människa på. Speciellt en som bara hackar för att de vill ha bråk. Något bråk fick han inte

Han, den lite äldre mannen, som letade efter de som rymt i vattnet (snacka om utfyllnad av programtid förresten) pratade lite roligt. Menar inte att vara elak, det är säkert charmigt

Ja, det var mina kommentarer om dagens program.
    Kommer verkligen att sakna det! Hur många avsnitt är det kvar? Någon som vet?

Svar på tråden Kustbevakarna