• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

dom e lätt bäst

septbebis skrev 2008-02-14 23:02:56 följande:
    Nisse och Johan Stenqvist är mina favoriter.
  • Bevabus

haha aa det var skitroligt :P "men du, om det inte var så jä*la mycket glapp i din käft så skulle vi inte vara i den här situationen nu!"

mizztigger skrev 2008-02-15 07:44:28 följande:
    min favorit av gårdagen var..håll käften! men håll käften!om inte du håller käften nu..!! '
  • Mia O

Beverly: jag har försökt kolla på programmet på kanals hemsida men det funkar inte att se det senaste programmet, men nog vill jag minnas att Nisses mobil ringer när en utav killarna står i båten som drivit in i vassen och ringer till Nisse...?!?

• Mia O

Anastasia: programmet som visas i tv nu är väl från sommaren 2007...?!? du nämnde att du jobbar med produktionen och att du träffar Nisse, betyder det att en ny inspelning pågår eller är på gång...:)
    Kan du nämna nått om Nisse, typ ålder, familj/sambo/barn eller har du kanske tystnadsplikt.?!?

• Bevabus

jag har sett det nu och känner tyvärr inte igen signalen :/
    Mia O skrev 2008-02-18 10:05:38 följande:

Beverly: jag har försökt kolla på programmet på kanals hemsida men det funkar inte att se det senaste programmet, men nog vill jag minnas att Nisses mobil ringer när en utav killarna står i båten som drivit in i vassen och ringer till Nisse...?!?
  • Bevabus

jag råkar faktiskt ha träffat på en tjej som känner honom...
    så jag vet en del nu. men jag vet inte hur mycket jag får säga :S
    fast jag tänker ändå skicka brevet :P hehe har inte skickat det ännu.
    men han är inte gift, han har inga barn, han fyller 30 år detta år.

Mia O skrev 2008-02-18 10:10:11 följande:

Anastasia: programmet som visas i tv nu är väl från sommaren 2007...?!? du nämnde att du jobbar med produktionen och att du träffar Nisse, betyder det att en ny inspelning pågår eller är på gång...:)Kan du nämna nått om Nisse, typ ålder, familj/sambo/barn eller har du kanske tystnadsplikt.?!?
  • Bevabus

Såg just reklamen för nya avsnittet.

"Jag kan pröjsa 10 000! Jag har ingen respekt!"
    haha

• Mia O

Ååå, vad nyfiken jag blev !! Kan du inte skicka ett meddelade till min inbox och berätta ALLT du vet om honom:) !!!

• Bevabus

Hehe :P jag förstår dig verkligen men...

nej tyvärr, känns lite taskigt emot tjejen :/
    Mia O skrev 2008-02-18 20:02:37 följande:

Ååå, vad nyfiken jag blev !! Kan du inte skicka ett meddelade till min inbox och berätta ALLT du vet om honom:) !!!
Svar på tråden Kustbevakarna