• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

jomen precis härlig historia visserligen arrangerad i smyg utav barnbarnens mormor men det kommer ingen nånsin att få reda på om jag får bestämma :P haha

vaniljbullen skrev 2008-02-03 12:31:44 följande:
    Beverly - Du verkar nästan inte desperat! Kör hårt bara! Om du råkar i sjönöd och ropar till dig Nisse så kanske du kommer med i nästa omgång också! Tv-kändis på kuppen. För att inte tala om vilket romantiskt sätt att träffas på - räddad ur nöd på sjön. Det blir en bra historia att berätta för barnbarnen sen..
  • vaniljbullen

Beverly - Det är ju gammalt och glömt vid det laget, så det räknas faktiskt inte..

• Bevabus

haha vi får hoppas det
    jag längtar i allafall som tusan till nästa avsnitt nu
    får nöja mig med att titta på de bandade avsnitten jag har i nuläget. kommer aldrig kunna sluta skratta år det senaste avsnittet när dom paddlar :P hahaha Nisses kommentarer är klockrena.

vaniljbullen skrev 2008-02-04 11:31:13 följande:
    Beverly - Det är ju gammalt och glömt vid det laget, så det räknas faktiskt inte..
  • Anastasia

Jag jobbar med produktionen och det är roligt att läsa att folk gillar programmet. :o)

• Bevabus

:O:O gör du!??? åhh! nu undrar nog typ alla här inne...HAR DU TRÄFFAT NISSE? :P haha

Anastasia skrev 2008-02-04 22:11:49 följande:
    Jag jobbar med produktionen och det är roligt att läsa att folk gillar programmet. :o)
  • fancydream

haha inte lite desperat du verkar :P

Svar på tråden Kustbevakarna