• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

mjo..men som sagt, dom borde inte stå där. väldigt konstigt att dom gör det:S

Shalimar skrev 2008-03-13 21:16:25 följande:
    Fast det finns en som bor i stockholm och fyller 30 den 23 augusti i år..... kanske kan vara han....
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-13 21:15:30 följande:
    Han bor på Södermalm
    Då är det inte han!
  • Shalimar
    Bevabus skrev 2008-03-13 21:16:42 följande:
    jora...om du läser tidigare i tråden så har jag två adresser som kan vara hans. men det är jättekonstigt att dom står på nätet, för han är ju myndigethsförklarad. det är emot lagen att dom står där.P.S Det var INTE lätt att sortera ut att Nils Sandström i Stockholm..ni kan inte ANA hur många som heter det där! haha
    Vadå myndighetsförklarad, vad menas med det?
  • Bevabus

När man jobbar inom ett yrke där man tex. tar fast personer. Som kustbevakare eller polis så finns det ju en risk att en del personer kan bli lite sura på en ...hehe :P
    Då ska det inte vara lätt för dom att leta upp tex. Nisses adress eller telefonnummer.

Så när man börjar jobba inom ett sådant yrke så blir man myndighetsförklarad och man finns inte i tex. telefonkatalogen eller på nätet.
    Därför det är så himla konstigt att Nisse finns där. OM det nu är ÄR han som vi ser fyller år i Augusti...kanske finns en till 29-årig Nils Sandström på Södermalm men det tvivlar jag på.

• mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-13 21:25:36 följande:
    När man jobbar inom ett yrke där man tex. tar fast personer. Som kustbevakare eller polis så finns det ju en risk att en del personer kan bli lite sura på en ...hehe :PDå ska det inte vara lätt för dom att leta upp tex. Nisses adress eller telefonnummer.Så när man börjar jobba inom ett sådant yrke så blir man myndighetsförklarad och man finns inte i tex. telefonkatalogen eller på nätet.Därför det är så himla konstigt att Nisse finns där. OM det nu är ÄR han som vi ser fyller år i Augusti...kanske finns en till 29-årig Nils Sandström på Södermalm men det tvivlar jag på.
    Jag kom precis på vad det innebar. "Aha, myndighet, kanske för att han jobbar som kustbevakare", sa jag till pojkvännen
    Jag menar, 18 har han ju fyllt i alla fall, det råder det inga tvivel om

Ja, verkligen lustigt om det är han i så fall! Birthday kanske går utanför det där på något sätt, men det borde de ju inte göra.
  • Em00

är inte det nåt man fyller i själv?
    birthday..

mintchocolate skrev 2008-03-13 21:29:08 följande:
    Jag kom precis på vad det innebar. "Aha, myndighet, kanske för att han jobbar som kustbevakare", sa jag till pojkvännen Jag menar, 18 har han ju fyllt i alla fall, det råder det inga tvivel om Ja, verkligen lustigt om det är han i så fall! Birthday kanske går utanför det där på något sätt, men det borde de ju inte göra.
  • fancydream

sitter ni verkligen och kollar upp vart han bor och när han fyller år? :/ Verkar ju lite desperat.

Svar på tråden Kustbevakarna