• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

eller hur! usch...blev rätt otäckt där ett tag.

håller med hihi ^^ Nisse är bäst ingen protest

tänkte du oxå på hur den där mannen pratade? *asgarv*

jag har läst nånstans om hur många avsnitt det ska va men hittar inte på det nu...tror det var 13...inte säker

mintchocolate skrev 2008-02-28 21:24:29 följande:
    Jag kunde inte ens titta på han som fastnade under vattnet, fick nästan panik själv! Han fick ju dykarsjukan också, men tur att han överlevde!Tycker att kustbevakarna är så duktiga på att ta folk. Nisse idag var ju helt fantastisk! Vilket tålamod! Gubben kunde ju säga vad som helst till honom och han bara skrattade. Rätt sätt att bemöta en människa på. Speciellt en som bara hackar för att de vill ha bråk. Något bråk fick han inte Han, den lite äldre mannen, som letade efter de som rymt i vattnet (snacka om utfyllnad av programtid förresten) pratade lite roligt. Menar inte att vara elak, det är säkert charmigt Ja, det var mina kommentarer om dagens program.Kommer verkligen att sakna det! Hur många avsnitt är det kvar? Någon som vet?
  • Bevabus

Men när den där Lasse eller vad han nu heter sa:
    "Det är väldigt kul att se när han tar människor"

..var det bara jag som tänkte på något helt annat än att fånga tjuvar då? hahaha ursäkta men det lät bara SÅ fel!

• mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-02-28 21:28:40 följande:
    eller hur! usch...blev rätt otäckt där ett tag.håller med hihi ^^ Nisse är bäst ingen protest tänkte du oxå på hur den där mannen pratade? *asgarv*jag har läst nånstans om hur många avsnitt det ska va men hittar inte på det nu...tror det var 13...inte säker

Kanske 13, okej tack! Vilket avsnitt var vi på idag?
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-02-28 21:33:58 följande:
    Idag var det avsnitt 6
    Då är det några avsnitt kvar i alla fall, vad bra!
  • Dallandra

Jösses vilket tålamod de får ha De håller sig hur lunga som helst vad "fyllona" än säger till dem, iskallt  

Håller med om att det otäckt med dykaren som fastnade under vattnet

• Mia O
    Svar på #136
    Bevabus skrev 2008-02-28 21:40:53 följande:
    nisse "hur länge har du varit ute med båten?"fyllot "öhh..sen 1900?..."
    haha...den var kul !!!

Nisse fick fina lovord från arbetskamraterna...Kul !!
  • Bevabus

Javisst
    Mia O skrev 2008-03-01 12:51:30 följande:

Svar på #136
    haha...den var kul !!!Nisse fick fina lovord från arbetskamraterna...Kul !!
Svar på tråden Kustbevakarna