• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-03 18:55:16 följande:
    haha aa jag vet men efter det så fick jag kontakt med en tjej som sett det där och hon känner nisse och då berättade hon att han fyller 30 i år
    Aha, okej
  • Bevabus

Blä vilket tråkigt avsnitt utan Nisse...aja

Jag har i allafall fått reda på nu hur många avsnitt det är kvar. Dagens av snitt var nummer 7. Och det ska vara 10 avsnitt tydligen. Inte 13 som jag trodde förut.
    Så nu är det bara 3 avsnitt kvar =/

• Mia O

Här har man väntat en hel vecka för att få tiita på Nisse...så är han inte med!! vilken besvikelse!!

• Bevabus

Han var med liksom 3 sekunder...=/
    Äh, det var värt att få se hans stora, klara ögon ändå

• Bong

En kustbevakare har fler uppgifter en polisen??? OMG.

Bevabus skrev 2008-02-25 08:25:19 följande:
    ja tydligen så är utbildningen för att bli kustbevakare MYCKET tuffare än utbildningen för att bli polis. men det kan man ju ändå förstå då kustbevakare har fler uppgifter, men ändå otippat
  • Bevabus

tydligen så är det så jag blev lika förvånad! och man kunde ju tro att polisen har tuffare jobb..och det har dom väl också lite till viss del. Men jag tror kustbevakare får tuffare utbildning eftersom att dom alltid är ensamma ute på vattnet. Om en eller flera personer blir bråkiga så kan dom inte tillkalla förstärkning lika snabbt som poliser kan

Bong skrev 2008-03-07 12:08:26 följande:
    En kustbevakare har fler uppgifter en polisen??? OMG.
  • Bevabus

Personen som jag känner som känner Nisse, berättade det för mig. Hon planerar att utbilda sig till kustbevakare också så har han hjälpt henne med en massa info.

Varför undrar du?

Bong skrev 2008-03-07 13:28:38 följande:
    Och de uppgifterna har du hittat ....var?
  • Bong

För att det var bland det dummaste jag har hört. Men personen som du känner som känner Nisse har kanske varit polis också?

Svar på tråden Kustbevakarna