• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Mia O
    Svar på #155
    OK, missade början..
    Bevabus skrev 2008-03-07 09:51:03 följande:
    Han var med liksom 3 sekunder...=/Äh, det var värt att få se hans stora, klara ögon ändå
  • mintchocolate

Är han 34 nu helt plöstligt?

• mintchocolate

Finns en i Bygdeå som fyller 34 år i mars. Han sa ju att han fyllde då.
    Vart ligger Bygdeå?

Jag snokar alltid upp folk, men jag är faktiskt ingen stalker. Vill bara ha reda på information för nöjes skull.

• Bevabus

ska kolla avsnittet nu! va är han 34!!!? hahah :P men va fasen..nä nu måste jag kolla vad det är som försigår tillbaka om en timme

• mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-13 20:59:15 följande:
    ska kolla avsnittet nu! va är han 34!!!? hahah :P men va fasen..nä nu måste jag kolla vad det är som försigår tillbaka om en timme
    Haha, gör så!
  • Bevabus

såg nu och jag tror johan drev med honom haha ett skämt måste vara realistiskt men en aning överdrivet

åhh härligt att dom inleder med en scen med nisse och johans sköna samtal

• Bevabus

Johan - "Men SSK är okej?"
    Nisse - "Men det är ju annat, det är ju religion ju"

HAHAHAHAH :P

• mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-13 21:03:21 följande:
    såg nu och jag tror johan drev med honom haha ett skämt måste vara realistiskt men en aning överdrivet åhh härligt att dom inleder med en scen med nisse och johans sköna samtal
    Fast jag tror att han fyller 34. Han sa ju att han fyller i mars och det stämmer med Birthday.se Fast jag vet ju inte.
    Jag trodde dock han skämtade när han sa att han fyllde i mars, för att han inte vill avslöja att han fyllde i augusti, som Johan påstod. han var rejält irriterad i alla fall.
  • mintchocolate

Eller jag vet inte förresten, Bygdeå ligger väl i umeå och jag tror inte han bor där. Han bor väl i Stockholm?

Värsta detektivarbetet

Svar på tråden Kustbevakarna