• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Tiilii

Ja ni som nu gissat på att han e född 81 har rätt =P närmare bestämt fyllde han år i februari ;) fy han e sjukt het!!!

• Bevabus

nja...har fått reda på ahns riktiga ålder nu han fyller 30 i år, har inte fyllt det än dock.
    hur kom det sig att du trodde att han e född 81? eller du kanske känner honom? jag har liksom fått bekräftat av en annan person som känner honom att han är 29 år nu så..

haha aa grymt het

Tiilii skrev 2008-03-03 15:28:29 följande:
    Ja ni som nu gissat på att han e född 81 har rätt =P närmare bestämt fyllde han år i februari ;) fy han e sjukt het!!!
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-03 15:34:44 följande:
    nja...har fått reda på ahns riktiga ålder nu han fyller 30 i år, har inte fyllt det än dock.hur kom det sig att du trodde att han e född 81? eller du kanske känner honom? jag har liksom fått bekräftat av en annan person som känner honom att han är 29 år nu så..haha aa grymt het
    Han sa väl även i programmet att han var eller skulle fylla 30 år.
  • Bevabus

gjorde han det också? det har jag missat när sa han det?

mintchocolate skrev 2008-03-03 18:31:31 följande:
    Han sa väl även i programmet att han var eller skulle fylla 30 år.
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-03 18:32:45 följande:
    gjorde han det också? det har jag missat när sa han det?
    Jag kommer inte ihåg, men när jag såg att någon skrev att han var född 81, så tänkte jag att de inte kan stämma, han är ju 30. Så såg jag ditt inlägg och då skrev du också att han var 30
    Eller har du skrivit det i tråden innan, så det är det jag fått det ifrån?
  • Bevabus

Jag har skrivit det i tråden och inte hört nåt om det på tv; så det kan nog vara så

mintchocolate skrev 2008-03-03 18:39:13 följande:
    Jag kommer inte ihåg, men när jag såg att någon skrev att han var född 81, så tänkte jag att de inte kan stämma, han är ju 30. Så såg jag ditt inlägg och då skrev du också att han var 30 Eller har du skrivit det i tråden innan, så det är det jag fått det ifrån?
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-03 18:40:07 följande:
    Jag har skrivit det i tråden och inte hört nåt om det på tv; så det kan nog vara så
    Aha, kan ju vara det jag minns det ifrån. Vi får kolla Birthday om han är född 81 eller 78 Ni verkar ju lika säkra båda två.
    Vilken diskussion egentlgien, hihi. Lite detektivarbete kan jag se det som.
  • Bevabus

Ja jag undrar vart du får det där ifrån Tiilii?
    undrar om du känner honom eller så?
    för jag har ifrån en väldigt säker källa...

hihi låter lite som en detektiv :P

mintchocolate skrev 2008-03-03 18:44:50 följande:
    Aha, kan ju vara det jag minns det ifrån. Vi får kolla Birthday om han är född 81 eller 78 Ni verkar ju lika säkra båda två.Vilken diskussion egentlgien, hihi. Lite detektivarbete kan jag se det som.
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-03 18:46:02 följande:
    Ja jag undrar vart du får det där ifrån Tiilii?undrar om du känner honom eller så?för jag har ifrån en väldigt säker källa...hihi låter lite som en detektiv :P
    Jag googlade lite och fick upp att någon skrivit om en som var född 81 och hade två adresser. Gissa vem som skrivit det, du
    Det här var roligt. Är inte elak eller något, tyckte bara det var roligt Blev så förvånad när jag googlade och kom i denna tråd! (sid 2)
  • Bevabus

haha aa jag vet men efter det så fick jag kontakt med en tjej som sett det där och hon känner nisse och då berättade hon att han fyller 30 i år

mintchocolate skrev 2008-03-03 18:52:37 följande:
    Jag googlade lite och fick upp att någon skrivit om en som var född 81 och hade två adresser. Gissa vem som skrivit det, du Det här var roligt. Är inte elak eller något, tyckte bara det var roligt Blev så förvånad när jag googlade och kom i denna tråd! (sid 2)
Svar på tråden Kustbevakarna