• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • mintchocolate
    Shalimar skrev 2008-03-13 21:10:06 följande:
    Allstå vad heter han i efternamn, nu vill jag oxå kolla på birthday.se
    Sandström
  • Bevabus

Men jag tror han fyller år i Augusti om jag inte minns fel av det jag har tagit reda på. hm...nä jag vet inte :P haha Den som lever får se

• Shalimar
    mintchocolate skrev 2008-03-13 21:10:38 följande:
    Sandström
    Tack! Du, det var många som hette så.... inte lätt att räkna ut vem som är han.
  • Bevabus

"Va fan...greven är döv"

Men alltså. Nisse är myndighetsförklarad men det gäller ju telefonnummer och adresser. Jag vet dock inte om det gäller födelsedagsdatum. Men det kan göra det. Kanske därför som Nisse och Johan ändrade månader hela tiden.

• mintchocolate
    Shalimar skrev 2008-03-13 21:14:21 följande:
    Tack! Du, det var många som hette så.... inte lätt att räkna ut vem som är han.
    Jag vet, det finns en hel del. Det är därför vi inte haft en aning om hur gammal han är. Vi som är så nyfikna
  • Bevabus

Han bor på Södermalm

mintchocolate skrev 2008-03-13 21:09:21 följande:
    Eller jag vet inte förresten, Bygdeå ligger väl i umeå och jag tror inte han bor där. Han bor väl i Stockholm? Värsta detektivarbetet
  • Shalimar

Fast det finns en som bor i stockholm och fyller 30 den 23 augusti i år..... kanske kan vara han....

• Bevabus

jora...om du läser tidigare i tråden så har jag två adresser som kan vara hans. men det är jättekonstigt att dom står på nätet, för han är ju myndigethsförklarad. det är emot lagen att dom står där.

P.S Det var INTE lätt att sortera ut att Nils Sandström i Stockholm..ni kan inte ANA hur många som heter det där! haha

mintchocolate skrev 2008-03-13 21:15:22 följande:
    Jag vet, det finns en hel del. Det är därför vi inte haft en aning om hur gammal han är. Vi som är så nyfikna
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-13 21:12:53 följande:
    Men jag tror han fyller år i Augusti om jag inte minns fel av det jag har tagit reda på. hm...nä jag vet inte :P haha Den som lever får se
    Då kanske det var som jag trodde från början då. Han sa att han fyllde i mars för att förvilla oss tittare, men den lätta går vi inte på
    Egentligen spelar det ju ingen roll, bara kul att forska lite.
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-13 21:16:42 följande:
    jora...om du läser tidigare i tråden så har jag två adresser som kan vara hans. men det är jättekonstigt att dom står på nätet, för han är ju myndigethsförklarad. det är emot lagen att dom står där.P.S Det var INTE lätt att sortera ut att Nils Sandström i Stockholm..ni kan inte ANA hur många som heter det där! haha
    Aha! Dessutom visste du väl att han var trettio, så det är väl så då Blev trots allt lite förvirrad när de 34 i dagen program.
    Hur menar du med myndighetsförklarad?
Svar på tråden Kustbevakarna