Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Bessie:
Våra har sovit tillsammans sen de var...öh..tror Oscar kan ha varit 6månader eller nåt sånt.Han kommer ios över till mig nästan varje natt 4-tiden,men han gosar oftast bara ner sig och somnar på 2 röda
Melodifestivalen:
Hmmm...vet inte vad jag ska säga...
hann inte lyssna så mycket,kom till jobbet då det började och sen har det varit full rulle.. sussis låt lyssnade jag på med ett halvt öra och den kunde jag tänka mig att lyssna på fler gånger men schlager..njaa.
Vet ni vad jag ska göra nu? Lägga mig och läsa en bok om att starta eget
Är rätt sugen måste jag säga!
Inte för att jag räknar med vinst eller så, men mer att kunna göra jobb vitt! Och kanske kanske kunna finansiera fotoutrustningen
Bessie--> Tycker det är kanon att ha barnen tillsammans! Vera har en hög säng som Valter inte får komma upp i. På väggen däruppe har hon en hylla där hon har sina smågrejjer som inte Valter får leka med.
det känns som de har en enorm trygghet i att sova i samma rum.
De är jättesöta på kvällarna när vi sagt godnatt då de ligger och pratar lite (och busar ibland) innan de somnar.
Så mysigt att stå utanför dörren och lyssna!
Gaah! Jag vill ha en bäbis!
jojja: Har en du kan få låna inatt. Han lär inte sova många minuter, har nåt i magen som gör att han vaknar och gallskriker en gång i kvarten eller så. Fast nyss bytte jag en extrem bajsblöja med typ diarré så jag hoppas att det släpper nu...
JOjja:
LYX att kunna lägga sina barn samtidigt!Här lägger vi Oscar före och Erik sen,att lägga dem samtidigt funkar inte för det blir bara vildare och vildare där inne
sen har det aldrig någonsin hänt att någon av dem skulle lägga sig och vila eller somna självmant för att de är trötta-inte ens fastän klockan är ett på natten
Tror att vi ska flytta ihop dem imorgon... Inatt ska jag dock som sagt sova hos Bella.
Jojja: Tycker absolut du ska starta eget - ta vara på din talang
! Ang bebis så har vi ju en plan, eller hur
?
Tinna: Stackarn, hoppas han kan sova nu då.
Jas:
, ja se grabbar
.
jas--> Jo. Vera lägger sig och läser lite bok innan hon somnar. Oftast somnar hon före Valter :-O
tinna--> stackars liten... hoppas det släpper!
Näe, om man skulle klä av sig och krypa ner här i sängen kanske.
Nu har jag bloggat lite om kvällens melodifestival. E har sovit en timma, undrar om det faktskt var så att det var lite för mycket i magen helt enkelt...
just ja, bloggade inte på fl utan på min andra blogg, www.tinnaninna.blogg.se
Bra du slängde in den så kan jag läsa litet
Har den inte sparad på denna dator och ids inte riktigt göra det heller för då läser hela mitt jobb vad du gör