Varför köper du märkeskläder?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Vet inte om skor ingår här, men vi köper Ecco för att de är vattentäta.
Baby Dior o Ralph lauren....For jag KAN och VILL.
Baby Dior o Ralph lauren....For jag rent ut sagt KAN och VILL.
det är ju tur att vi alla är olika, eller hur?
personligen kan jag inte för mitt liv förstå meningen med att lägga 20 000 spänn på en väska. för mig finns det inget som är SÅ snyggt att det är värt de pengarna. då handlar det bara om att köpa sig status och en livsstil.
men vissa saker kan ju vara värt att köpa dyrare om man vet att det är något man verkligen kommer att använda mycket och länge. och om man vet att kvalitén är bättre.
Men ett par Eccoskor kan man ju också ha halva livet! :)
Man behover ej vara paris hilton att ha rad med bulberry eller baby dior eller ralph lauren. Tank jag kanske sitter har och sparar pengar varje dag for flera manader for att kopa nagot smatt fran dem.
Men jag ar den lyckliga manniskan med den ovanliga stor tur som har rad med att kopa sanna har klader. jag ar inte en Paris Hilton men jag ar ingen fattig normal svensson heller tack o lov....Inget fel om att vara en normal svensson heller men om du ar sa tvarsaker om dig sjalv och ar bekvam med vem du ar och ar glad att vara en svensson sa skulle du skita i om det finns nagra som gillar att kopa dyra klader till sina barn.. Synd om er att ni inte kan...ni skulle oxa gora det om ni kunde....beskydda dig ej genom att snacka skit om oss osm kan...
Man behover ej vara paris hilton att ha rad med bulberry eller baby dior eller ralph lauren. Tank jag kanske sitter har och sparar pengar varje dag for flera manader for att kopa nagot smatt fran dem.
Men jag ar den lyckliga manniskan med den ovanliga stor tur som har rad med att kopa sanna har klader. jag ar inte en Paris Hilton men jag ar ingen fattig normal svensson heller tack o lov....Inget fel om att vara en normal svensson heller men om du ar sa tvarsaker om dig sjalv och ar bekvam med vem du ar och ar glad att vara en svensson sa skulle du skita i om det finns nagra som gillar att kopa dyra klader till sina barn.. Synd om er att ni inte kan...ni skulle oxa gora det om ni kunde....beskydda dig ej genom att snacka skit om oss som kan...
vet inte vem du riktar ditt inlägg till, men jag har verkligen inte snackat skit om folk som väljer märkeskläder framför annat. och hade jag velat så hade jag kunnat köpa en vit haklapp från dior för 1000 spänn, men det tycker jag är sinnessjukt! men det är MIN åsikt, och vill andra lägga sina pengar på det så får man ju det. jag startade tråden för att jag verkligen ville veta hur folk tänker.
det som är mest oroande är ju att folk verkar så otroligt rädda för att inte sticka ut och bara vara "normal". tragiskt ...
menade att inte lata otrevlig men....."vara normal" det beror pa vems asikter ni gar med, vad som ar normalt for mig ar ju ej normalt for dig. For dig sa ar det onormalt att slosa bort 1000 spann pa en liten huklapp men for mig och min omkrets sa ar det ju helt normalt..Allt beror pa vem man umgas med, vilken klass man tillhor. Jag sager inte att man ar mer lyckligare eller har det trakigare bara for det (vilken klass man en tillhor till). Jag koper oxa saker som ni tror/yycker ar "normal" till mitt barn. Att kopa designade klader betyder inte att man ar radd att vara "normal" . Det har jamt varit normalt for mig och min familj att kopa designade klader da och da. jag har jamt blivit attakerade av manniskor som ej kan eller vill kopa designade klader. Vi alla har varan asikter och tycker vi ska vara glada och trivas i varan klasser.
menade att inte lata otrevlig men....."vara normal" det beror pa vems asikter ni gar med, vad som ar normalt for mig ar ju ej normalt for dig. For dig sa ar det onormalt att slosa bort 1000 spann pa en liten huklapp men for mig och min omkrets sa ar det ju helt normalt..Allt beror pa vem man umgas med, vilken klass man tillhor. Jag sager inte att man ar mer lyckligare eller har det trakigare bara for det (vilken klass man en tillhor till). Jag koper oxa saker som ni tror/yycker ar "normal" till mitt barn. Att kopa designade klader betyder inte att man ar radd att vara "normal" . Det har jamt varit normalt for mig och min familj att kopa designade klader da och da. jag har jamt blivit attakerade av manniskor som ej kan eller vill kopa designade klader. Vi alla har varan asikter och tycker vi ska vara glada och trivas i varan klasser.