Varför köper du märkeskläder?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Yubaba>>> Lätt att jag ska köpa baby dior till min bebbe när den behagar komma ut till oss. Grejerna är så otroligt söta och väldesignade, åtminstonne på bild. Och nee, skäms inte för att säga att jag vill vänta tills jag vet vad det blir, så jag kan köpa blått eller rosa set efter det. Visst kanske alla inte har råd, men jag har det och jag vill köpa det. hihi Julias mamma>>>> Men det går ju att se om en overall kommer från PoP eller HM eller Lindex också?! Är det så viktigt? Klart att klädtillverkarna vill att deras märke ska synas, det är ju gratis reklam för dem. Svårt att få tag på kläder där det inte går att tyda på vilken affär etc man köpt det ifrån. Men om du vill lägga ut din tid på att leta efter anonyma kläder, gör det. Min tid är lite för dyrbar för det. Då skäms jag hellre över min guccihaklapp och jobabr ihop mer pengar när du står och klipper bort märken från dina barnkläder.
Xenaa>> Ursäkta men min citatsknapp funkar verkligen inte, men om man sparar till sitt drömhus, det går ju faktiskt att hyra en lägenhet också. Då behöver man ju inte ta ett lån. Visst är det inte ett hus men det är väl ett hem? Samma sak, nappflaskan esska från snabbköpet, är väl lika mycket en nappflaska som baby diors nappflaska. Men huset är oftast rymligare och lättare att få som man vill ha det om man bygger ett själv. Tyvärr då är jag inte så duktig på att tillverka nappflaskor hihi.
köper märkeskl. till mig själv men inte till mina barn dom är ju så små och växer ur kläderna så fort så jag tycker d är onödigt
Jag köper billigare märken...esprit...benetton...Har inte ens råd med Dior osv åt mig själv så det blir nog inte för bebben heller :)
Jag väntar mitt första barn och tycker helt enkelt om att shoppa till henne. Har inte shoppat till mig själv på senaste tiden så varför inte...Varför skulle det vara fel att köpa märkes till sitt barn omm man endå köper till sig själv? Unnar man märken åt sig själv ska man väl köpa lika bra till sitt barn...tycker jag :)
ok!