Varför köper du märkeskläder?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Hm,vvi bor i ett dyrt hus,köper dyr mat och för vissa dyra kläder,och dyra möbler.
Har inget problem med det,tillhör inte ens arbetarklass..vad det nu har med saken att göra.
Jag behöver inte skylta med något jag inte är-jag ÄR dyr
!
Förlåt,kunde inte låta bli
.
TACK!!!
Varför kan man inte bara få njuta av livets goda,utan att man är "dålig",enligt många andra.
Livet är på tok för kort,min familj är VÄRD att njuta,av allt,resor,mat,kläder,goda viner,härliga och ärliga vänner,ja ALLT som sätter extra piff på vardagen.
Det är ju ganska självklart att det är lätt att vara lycklig OM man och alla runt om en mår bra.Det är ju viktigast!
.
Det kan nog dom flesta vara ganska rörande överrens om
?
Vara ska allt vara så infernaliskt präktigt?
Om jag vill dricka champagne en tisdag bar för att höjer "grannen"på brynen.Om jag köper en dyr tröja till min pojke,sätter olyckskorparna i gång och kraxar-det kommer aldrig att gå bra..Bah,säger jag bara!
Har ej sagt att "du " precis har kallat mig sjuk. Men jag laste en annan som skrev att dem tyckte att kopa en huklapp fran Dior var sinnesjukt!
Iaf...ja ordet klass skall ju ej ens finnas kvar, det haller jag med om alltsa... Vad jag menar med hogre klassen ar inkomsten. Jag tillhor inte den hogra klassen nar det kommer till min inkomst precis men min smak ar ar ganska "hog" nastan pa for dyrt for vad JAG HAR RAD MED ibland. Men nar jag koper saker sa har jag valt att kopa dyra saker for jag tycker om det.
)