Varför köper du märkeskläder?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Och köper man dyra kläder bara för att det ger status kanske man ska ta och satsa dom pengarna och gå till en bra psykolog istället och förbättra sitt självförtroende.
ok, över 1000 kr då
Nu har debatten slocknat sig....vi upprepar samma sak nu. huvudsaken ar att vi har varan asikter och vi koper vad vi kan och tycker/kanner ar bast for oss och varan barn. For manga sa ar det pop,H&M osv...sen finns det vi andra som gillar marketsklader och tycker det ar normalt och roligt.
Jag vill tillagga att om det finns nagon som sliter och har sig, en ensam mamma som forsoker gora allt hon kan for barnen och vill sa garna kopa fina klader eller nagon marketsklader sa fa du ej kanna dig illa om du inte kan kopa marketsklader just nu. Der ar ju trotts allt bara klader.
OBS: men visst ar det roligt och sa lange jag kan och ha rad med det sa kommer jag at fortsatta att kopa marketsklader och designade vaskor,skor och smink!
Jag köper nästan bara märkeskläder men tror uinte jag lägger ut mer för mina barns kläder än de som köper bara HM. Om man är lite köpsmart kan man köpa vad man vill.
man kan tex fynda på tradera
Köper märkesklder (gant, ralph lauren, DKNY osv) till mina barn så fort jag får möjlighet. I Våran stad finns det inte till barn (luleå) så så fort jag åker dit det finns så handlar jag. Varför? Därför att jag tycker dom är fina, bra kvalité, kul att ha nåt som inte alla andra har.
Utöver detta så handlar jag väldigt mkt på nätet och då danska kläder, sen jobbar jag lite extra på pop så har mkt kläder därifrån. Alla har vi ju våra laster och min är shoppa barnkläder
ja, det ar ju valdigt kult att kopa barnklader finns sa mycket....olika farger och varianter. Man gar ut och tanker jag ska bara handla sim byxor sa ser man nagot gulligt eller sott. Kommer hem med mer an man hadde planerat att kopa!!! Roligt tycker jag. Dem kommer jamt ut med nagot nytt. just nu sa letar jag efter pyjamas.
POP har så fula kläder att jag inte skulle vilja ha skiten gratis. Har fortfarande kvar erbjuandet från BB där jag får typ 50% på en body, men jag hittar aldrig någon body där som jag skulle vilja ha. H&M har mycket snyggare saker än POP.
Mina ungar har mest Ralph lauren och Tommy Hilfiger. Även den del GAP och Levi's. Amerikanska märken, mao.
Det har sa konstigt med mig alltsa....jag ar en san typ som att allt MASTE vara designade klader som Ralph Lauren, Baby Dior osv...men eftersom jag bor i USA sa vill jag ha nagra klader fran H&M for att det ar fran Sverige....sedan tycker jag om Alfons Aberg klader! Ar det for att jag har en typ turist kanlsa for att jag bor i USA och har inte varit hemma i Sverige pa ett jatte lange! Och att klader fran normala billiga H&M ar kult att ha och fa???
Alla mina grejor ar markets grejor allt fran nappen,flaskan,smink,klader,vaskor,skor mm...men ett undantag ar H&M (haha) konstigt.