• devega

Varför köper du märkeskläder?

Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?

• Svar på tråden Varför köper du märkeskläder?
  • Alexiaa

Jag köper märkeskläder för jag gillar ofta de mer, det är oftast mycket bättre material och en helt annan kvalitet.
    Dessutom är det ofta mer "unika" och välgjorda vilket gör att man inte ser precis ut som alla andra.
    Jag köper ofta Oscar De La Renta, Dior, Gucci, Armani eller Jennifer Nicholson till både mig och min son! Men det handlar om ett intresse för mig också...

• Missimo84

Xenaa>> Tack! Bebis kommer den 9 maj om allt går enligt planerna. Har tyvärr bara sett babydior i blått och rosa här i sverige. Sen e man väl lite knäpp, men man vill ju ge sitt barn allt. Och när de är så små kan man väl knappast skämma bort dem?

• Missimo84

Nej fel, förra medelandet va till Yubaba hehe, j*kla citatknapp Xenaa>>>>> Men det finns ju nappflaskor med samma funktion som kostar 30 kr. Så en del skulle nog säga att det är bättre att köpa dem.

• killenkott

Det är så jäkla tröttsamt att höra alla dessa ojanden över vad vi använder våra pengar till.Jag har ett återigen ett rätt enkelt svar:Mina pengar min ensak,alltså jag både kan och vill köpa vad JAG vill.Skiter fullständigt i om folk tycker vatt jag ska skänka all mina korvören till aids drabbade barn i afrika,även om jag redan skänker pengar varje år!!

FÅR man lov att njuta av sina pengar man tjänat själv,utan svenska avundssjukan?!

Jag älskar att se min son i justa kläder,han ska inte se ut som ett fattig jon.Jag ser inte ner på att vara fattig,bara attklä sina barn skabbigt,FAST man har råd,DET ser jag ner på.
    Han ska inte frysa,eller ha trasig kläder,eller 80-tals urbleka trasor.Han ÄR fin,en fantastisk kille,kläder hjälper bara till att belysa ens personlighet!

• jennie ellie

Tack för ett bra inlägg.

killenkott skrev 2008-02-12 10:50:25 följande:
    Det är så jäkla tröttsamt att höra alla dessa ojanden över vad vi använder våra pengar till.Jag har ett återigen ett rätt enkelt svar:Mina pengar min ensak,alltså jag både kan och vill köpa vad JAG vill.Skiter fullständigt i om folk tycker vatt jag ska skänka all mina korvören till aids drabbade barn i afrika,även om jag redan skänker pengar varje år!!FÅR man lov att njuta av sina pengar man tjänat själv,utan svenska avundssjukan?!Jag älskar att se min son i justa kläder,han ska inte se ut som ett fattig jon.Jag ser inte ner på att vara fattig,bara attklä sina barn skabbigt,FAST man har råd,DET ser jag ner på.Han ska inte frysa,eller ha trasig kläder,eller 80-tals urbleka trasor.Han ÄR fin,en fantastisk kille,kläder hjälper bara till att belysa ens personlighet!
  • MonicaH

Anna, ahr du börjat jobba ute på Finslätten? Conny sa att de hade börjat någon blond tjej som han inte hade sett innan

• La Lola

Vad bra att du är online MonicaH för jag vill ju ha svar på vad du menade med det du skrev om mig.
    I en tråd jag dessutom inte har skrivit i innan du blandande in mig....

• xenaa
    La Lola skrev 2008-02-12 13:05:59 följande:
    Vad bra att du är online MonicaH för jag vill ju ha svar på vad du menade med det du skrev om mig. I en tråd jag dessutom inte har skrivit i innan du blandande in mig....
    inter för att de angår mig men blev med nyfiken varför man drar in en person som inte ens skrivit i tråden...
    ♥LEO♥
Svar på tråden Varför köper du märkeskläder?