• devega

Varför köper du märkeskläder?

Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?

• Svar på tråden Varför köper du märkeskläder?
  • MonicaH

La Lola skrev 2008-02-12 13:05:59 följande:

Vad bra att du är online MonicaH för jag vill ju ha svar på vad du menade med det du skrev om mig. I en tråd jag dessutom inte har skrivit i innan du blandande in mig....
    Hej Jag vet inte varför jag skrev dit namn, jag skulle svara på någon annan i tråden... Och ditt namn fastnade i mitt minne... Konstigt... Men nu vet du att du är känd hos mig iallafall Förlåt
  • MonicaH

Jag anmälde mitt inlägg innan. Så som jag skrev skriver man inte, det var påhopp

• La Lola
    MonicaH skrev 2008-02-12 13:21:35 följande:
    La Lola skrev 2008-02-12 13:05:59 följande:Hej Jag vet inte varför jag skrev dit namn, jag skulle svara på någon annan i tråden... Och ditt namn fastnade i mitt minne... Konstigt... Men nu vet du att du är känd hos mig iallafall Förlåt
    Så jag hade inget med att du skrev att göra?

För det var ju inte direkt trevligt att läsa det du skrev.....
  • MonicaH

La Lola skrev 2008-02-12 13:25:14 följande:

Så jag hade inget med att du skrev att göra? För det var ju inte direkt trevligt att läsa det du skrev.....
    Nej det var inte alls riktad mot dig... Det var dumt att skriva så iallafall. Så skriver man inte...

Jag hade inte ens sett något inlägg av dig....

Alla klär sig iallafall olika... Det finns säkert de som ogilalr min klädstil med... Smaken är ju som baken...
  • La Lola
    MonicaH skrev 2008-02-12 13:26:50 följande:
    La Lola skrev 2008-02-12 13:25:14 följande:Nej det var inte alls riktad mot dig... Det var dumt att skriva så iallafall. Så skriver man inte...Jag hade inte ens sett något inlägg av dig....Alla klär sig iallafall olika... Det finns säkert de som ogilalr min klädstil med... Smaken är ju som baken...
    Ok.
  • Flamma

För att det är roligt och för att jag har möjlighet
    Ytterplagg köper jag nog Pop på grund av att de är så fruktansvärt bra

• MonicaH
    Flamma skrev 2008-02-12 13:31:06 följande:
    För att det är roligt och för att jag har möjlighet Ytterplagg köper jag nog Pop på grund av att de är så fruktansvärt bra
    Vi pratar om märkeskläder och inga vanliga kedjor här
  • MonicaH
    Flamma skrev 2008-02-12 13:31:06 följande:
    För att det är roligt och för att jag har möjlighet Ytterplagg köper jag nog Pop på grund av att de är så fruktansvärt bra
    deras skaljackor är snygga
  • Flamma

MonicaH: haha... Oki Jag som tolkade fel... Men visst när jag köper andra märken (Diesel, Billabong, Quicksilver räknas det?) så är det iaf för att jag tycker det är roligt och för att jag har möjlighet

Svar på tråden Varför köper du märkeskläder?