Varför köper du märkeskläder?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
Jag vill skapa en debatt i ämnet och undrar varför du/ni väljer att köpa märkeskläder till ditt/dina barn?
det handlar inte om att behöva skämmas. verkligen inte. jag undrar bara varför man väljer att handla märkeskläder eftersom jag inte personligen tycker att det är så viktigt till någon som inte ens förstår vad han/hon har på sig. till mig själv köper jag inte hller särskilt mycket märkeskläder eftersom min smak ändras ständigt! :)
jennie ellie skrev 2008-02-09 23:11:54 följande:
Men tycker du att et är ok att hänga med i "svängen" och lära ditt eget barn att man är bra och blir accepterad om man har märkeskläder på sig?
jennie ellie skrev 2008-02-09 23:11:54 följande:
Jag var inne på NK och snurrade runt på barnavdelningen...
Där hittade jag en vit body från Burberry (?) för 900 spänn...
En VIT BODY FÖR 900 SPÄNN...
Vem i h*lvete köper det till sin 2 månaders!!!!!!
Jag skulle säga idioter.....
Min stil ändras då inte och jag förstår inte alls de som inte lägger pengar på kläder. Varför tycker du det inte är viktigt att se snygg ut i dyra märkeskläder? Varför njuter du inte av känslan att krypa in i en härlig tröja för 7000? Varför känner du dig inte extra snygg och fin av det?
men i vilken ålder tycker du att de är redo att förstå diskussionen om vad kläderna de bär är värda? är det inte något de automatiskt får med sig? barn är ju inte dumma ...
Nej men troligen en som har råd och inte reagerar på det priset alls.
Julias mamma skrev 2008-02-09 23:18:10 följande: