god kväll god kväll.
blir ingen mamma barn träff för oss på torsdag för jag och oscar ska åka och hälsa på farmor i lule ons-sön, då pappa åker till stockholm och ska gå på mat och vinmässa. skoj med babysimmet idag, oscar tyckte nog inte riktigt om att dyka men han lär nog sig (var nog inget barn som tyckte om det). riktigt fint promenadväder idag, såg dock att dom inte lovar super väder tills imån, så får se om det blir nån prommis imån eller om vi försöker sova inomhus (vilket inte brukar gå så bra).
Nenny86: väntar med spänning på receptet på pajen, hade vart skoj att ha den innan onsdag så hade man kanske kunnat vara hurtig och baka när man åker till svärmor.
Har som sagt var varit borta första gången från oscar (på annan ort), babyshower i gällivare lör-sön, och oscar hade varit som en dröm och J förstod inte vad jag klagar på när jag inte hinner med att tvätta och städa och ha egen tid. Han hade suttit i gungan 1 timme och kollat tv, somnat en stund, suttit i gåstolen och sen ätit och gått och lagt sig. ätit kl 6 och somnat om och vaknat vid 8 men fortsatt att ligga kvar i sängen och kollat disney till 10 då J gav han mat.....varför är han inte sån med mig???? Är det för att vi mammor skämmer bort våra barn? Försökte få honom att kolla disney i morse oxå, men kunde ju inte somna om då han låg och gnydde och pratade och sparkade så vi steg upp 8.
Nå nu sover han sen 1 timme och man hinner själv med att hänga framför dumburken och datorn.
Nog för mig, ha de