hoff har lämnat bort pontus första gången nu. gjorde så ont i hjärtat, lämnade han hos min kusin, å jag vet att hon e' hur bra som helst med barn, men ändå e' man nojjig, var på lassa, så hade god lust att ha på mobilen fast man inte fick det för att vara anträffbar om det skulle vara nåt. men hade inge val, lite småt jobbigt att ha med en bebis när man ska till läkaren. Det hade iaf gått hur bra som helst han hade sovit mest av tiden, sen hade han vaknat å han hade varit på bra humö bara gnält efter ett tag å då gav hon lite ersättning, å han var jätte nöjd helatiden, å så fort jag kom började han böka
vet inte heller vad man ska göra för att få dom att ta flaska, har inte haft nå problem på någon av barnen, dom har tagit det hur lätt som helst. så har varit lätt att lämna han med pappa så har han kunna ge ersättning. gillar inte att pumpa, eller jag har som inte riktigt ro att göra det så han har fått ersättning dom gångerna. och nu har vi börjat ge ersättning på kvällen innan det e' dax för natt, verkar som om han aldrig blir riktigt nöjd på kvällarna, å nu sov han 6,5 timme i sträck utan att vakna. men la han redan vid halv 9, å gick själv å la mig först vid 12 så man fick inte själv en så lång sammanhängande sömn., men e' man dum å e' man dum å går å lägger sig så sent.