• förstagångsmamma83

Småttingar i Kiruna 07/08

Hej.
    Tänkte att vi skulle starta en egen tråd för oss som fått barn i slutet av 2007 och början av 2008 där vi kan diskutera allt som rör oss, som blöjbyten, sömn och utveckling .
    Tänkte även att vi kanske kunde starta en..eller flera mamma barngrupper då vi kan träffas IRL, så att även våra småttingar kan få nytta av FL.
    Hoppas ni med små i Kiruna hittar hit.

/Johanna och Oscar

• Svar på tråden Småttingar i Kiruna 07/08
  • Pluppmor

ja, tack för igår å får fikat

låter bra med klippkort tycker jag. hoppas det startar snart annars finns risken att Algot tar sig iväg på egna äventyr

• förstagångsmamma83

skulle oxå vara intresserad om det blir klippkort, har som inte råd med en till månadsutgift. och några andra pass hinns som inte med eftersom J jobbar som han gör.
    ha en bra helg

Mammas prins Oscar 071210
  • Lillsnuttan

Min lilla älskling har fått hög feber igår morse och jag misstänker att det är tredagarsfebern. När vi vaknade hade 39.5. Stackars lilla bejbi!
    Har iaf varit på stan med farsan (banken ) och inhandlat lite dopkläder till mig själv, som jag inte har tänkt på på ett halvår ungefär Ja, på lördag ska hon döpas min lilla feberjänta.. Smilla Liv. Vi ska tydligen dela altare och prälle med ett par från Halmstad (trist egentligen att inte få "dopet för sig själv" om ni fattar...), men dom har tydligen prästbrist här i stan så så är det.
    Nu ska vi ta och laga lite renskav.. kram och trevlig helg!

• November2007

Milla har också haft feber.. som mest 39,1 fast nu verkar den ha gett sig tack och lov.. Undra om det också var tredagarsfebern för jag tror den pågick under 3 dagar. Blir dagblind när man är här uppe. Vet knappt vad det är för dag =P

Nu blir det att grilla kyckling. Solen har lyst här uppe varje dag förutom tisdag, men det har blåst så man har varit tvungen att ha på sig mössa vilket resulterat i solränder i pannan =P

• Biiiii