• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ut)

jag hade nog varit försiktig med det, jag brände mig ofta i början, var känsligare i skinnet, plus att man var full av blåmärken, inte så snyggt...
    bada och sola ska du i alla fall inte göra förrän det är helt läkt, det är ju infektionsrisk och påfrestande för kroppen.

Anonym (mammaledig) skrev 2008-03-28 11:23:26 följande:
    Tack för svaret lillan!Nu funderar jag på om jag ska vänta till sommaren då mannen har semester så slipper han ta ledigt nu i vår. Vad tror ni om att op sig i juni? Kan man vara i solen efter en vecka, och när kan man bada?
  • Anonym (Lillan)

Säger som Anonym (ut) att det är nog bättre att göra det vår el. höst.
    Solen ska man passa sig för första tiden, bada får man inte göra förrän efter en månad tror jag. Sen så har man ju dessa snygga blåmärken, ser ut som nån slagit med ett järnrör rakt in i sidan på en!
    Han kan inte ta föräldraledigt??

• Sandra88

Hejsan! Jag ska göra en bröstförstorning till veckan på onsdag. Men jag tänkte att gå på fest ikväll men vet ej om det är så bra att dricka alkohol så nära inpå ingreppet? Nån som vet? Tycker att det är konstigt om min kirurg inte informerade mig om det ifall det inte skulle vara bra.

• Anonym (ut)

du ska inte dricka alkhol så nära inpå! inte heller mycket vitlök, omega 3 eller tabletter så som ipren eller magnecyl som innehåller acetylsalisylsyra

Sandra88 skrev 2008-03-28 11:39:35 följande:
    Hejsan! Jag ska göra en bröstförstorning till veckan på onsdag. Men jag tänkte att gå på fest ikväll men vet ej om det är så bra att dricka alkohol så nära inpå ingreppet? Nån som vet? Tycker att det är konstigt om min kirurg inte informerade mig om det ifall det inte skulle vara bra.
  • Sandra88

Varför ska man inte göra det? Har det med läkningen lr blödningsrisken att göra?

• Esmiso

Sandra 88: det har nog med blödningsrisken att göra, iaf tabletter. Alkohol tunnar ju också ut blodet, och dt vill man inte innan en operation. lycka till och hoppas du blir nöjd

• Anonym (ut)

japp det har med blödningsrisken att göra, alla de sakerna är blodförtunnande

Sandra88 skrev 2008-03-28 12:39:51 följande:
    Varför ska man inte göra det? Har det med läkningen lr blödningsrisken att göra?
  • Anonym (:))

Jag ska bestäla tid för förstoring på måndag :P
    Är jättenervös... vet inte vad jag vill ha.. koksalt eller gelehallon.... finns så många för och nackdelar med båda.

• Anonym (ut)

jag har bokat min tid för uttagning nu.... 7e maj

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??