• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ut)
    Anonym (Lillan) skrev 2008-03-17 08:28:02 följande:
    Imorrn gäller det, o jag börjar bli nervös!!Skriver sen när jag kommit hem om hur det gick!
    hur gick det?
  • Anonym (:))

Hejsan!

Va trevligt att äntligen hitta fler som går i samma tankar som jag. Jag har kontaktat flera olika kliniker men just nu står det mellan clinique esthetique och proforma kliniken i Stockholm. Någon som har erfarenhet från dessa ställen?
    Ser fram emot det men ändå tvekar jag... tänker på alla komplikationer och så som kan uppstå :/
    Jag har fått en eventuell tid den 15 april vilket skulle vara bra för då hinner det läka och så innan sommaren.

• Anonym (Lillan)
    Anonym (ut) skrev 2008-03-26 11:52:32 följande:
    hur gick det?

Det gick hur bra som helst!!

Är nu 8 dagar sen op o jag är nästan som vanligt igen. Smärtan var inte alls så jobbig som många skriver. har fött två barn o det här var inte på långa vägar lika smärtsamt. Klarade mig fint på de tabeletter jag fick o på fjärde dagen åt jag bara alvedon. Minstingen på 6 månader kunde jag lyfta efter 4 dar oxå. Kunde komma upp o röra på mig direkt efter op.

Brösten är jättefina o jag är supernöjd!
    Ångrar inte en sekund att jag gjorde detta!!

• jennie ellie

Hej gå in på Kosmedics.se och läs om vad de som gjort ingrepp tycker om klinikerna och när ni gjort era så reccencera ni med

• Anonym (Plankan)

Anonym lillan: Hej, var var du och op. dig nånstans? Nu vill jag me boka tid, men ska bara skramla ihop pengarna...

• Anonym (:))

Vilka implantat är bäst?
    Vill att det ska se och kännas så naturligt som möjligt. Har hört att koksaltproteser kan kännas i kanterna.
    Vad skulle ni rekommendera?

• Anonym (Lillan)
    Anonym (Plankan) skrev 2008-03-27 09:43:00 följande:
    Anonym lillan: Hej, var var du och op. dig nånstans? Nu vill jag me boka tid, men ska bara skramla ihop pengarna...
    Jag bor i Norrland så jag op:ade mig i Umeå på Team Plastik.
  • Anonym (Lillan)
    Anonym (:)) skrev 2008-03-27 09:43:48 följande:
    Vilka implantat är bäst?Vill att det ska se och kännas så naturligt som möjligt. Har hört att koksaltproteser kan kännas i kanterna.Vad skulle ni rekommendera?

Jag valde gelehallon, halvfast silikon. Inget som kan gå sönder o läka ut i kroppen.

Än så länge nöjd...

• Anonym

Jag har "gelehallon", 310 cc. Känns som att de är lite för stora ibland, om jag har BH. Ser tjock ut... Skulle nog valt mindre om jag fått välja nu. Jag har BMI 18,5 så jag är smal, det är kanske därför de ser stora ut.

• Anonym (B(r)öna)

Anonym (Lillan) skrev 2008-03-11 16:46:04 följande:

Om precis en vecka har jag op:at mig!! Superspännande!!Liten fråga; Vad köper ni för sportBH till efter op el. får ni en på plats??Ska som sagt op:a mig i Umeå, men hade jag gjort det i S-holm på Lidingökliniken (hos samma läkare) så hade jag fått en BH på plats. Tycker det e synd att det inte är så i Umeå oxå, för det är ganska svårt att veta vilken storlek man ska köpa + att man inte vill att det ska sitta åt för hårt under bysten.Har kollat in StayInPlace som har en framknäppt (med dragkedja) som det stod i beskrivningen att många köper just efter op. Vet ju bara mitt mått runt under bysten inte vad det blir för storlek över bysten.
    Hur gick op.?
    Pris?
    Storlek?
    Typ?
    Rek. du andra att välja Team Plastik?
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??