• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Sandie12

Mary D; Ja alltså inte heeelpajj men inte alls så fint som det var, blev lixom enoooorma vid grav. o ammning o nu ser de ju typ lite hängiga ut då de gått ner...så man ska nog vänta tills efter barn eg.....

Fashion baby 2007- baby got style!
  • MaryD

För sent =P Får börja spara dolares så jag kan göra om tuttarna efter nästa bäbbe

Sandie12 skrev 2008-03-01 20:52:03 följande:
    Mary D; Ja alltså inte heeelpajj men inte alls så fint som det var, blev lixom enoooorma vid grav. o ammning o nu ser de ju typ lite hängiga ut då de gått ner...så man ska nog vänta tills efter barn eg.....
  • Anonym (Snart C)

Hej allihop

Nu har jag bokat tid för konsultation!! Ska dit imorgon kl.10.
    Är så nervös och glad samtidigt.
    Tydligen kunde dom utföra operationen redan inom ett par veckor om jag hade tur, annars i slutet av april.

Lillan: vad billigt! Vilken klinik ska du till?

• Anonym (Snart C)

Hej allihop

Nu har jag bokat tid för konsultation!! Ska dit imorgon kl.10.
    Är så nervös och glad samtidigt.
    Tydligen kunde dom utföra operationen redan inom ett par veckor om jag hade tur, annars i slutet av april.

Lillan: vad billigt! Vilken klinik ska du till?

• Anonym (Lillan)

Ska Op:a mig i Umeå på Team Plastik. Är relativt nyöppnat därav det låga priset, dock med en erfaren läkare som oxå jobbar på Lidingökliniken.

Spännande!! Om du går in på qvinna.info så finns det lite stödfrågor att dra ut som hjälper att komma ihåg o fråga om allt.
    Vart ska du??

• Anonym (Snart C)

Hej allihop

Var på Vicktoriakliniken.

Snacka om besvikelse!
    Läkaren Charles tog emot mig en halvtimme försent utan att ens be om ursäkt för det, sen så var det som att sätta på en bandspelare, han rabblade upp alla för och nackdelar med operationen, knappt så att han andades mellan meningarna.
    Operationen skulle ta ca 1 timme och han ville ha 95.000kr! 50.000kr för förstoringen och 45.000kr för ett litet lyft!

Jag ska på en konsultation på Eriksbergskliniken nästa vecka och där så ska dom ha ca 50.000kr för alltihop. Får väl se vad jag tycker efter konsultationen.

• MaryD

Åh,jösses amalia,vilka stora pengar! Hoppas det går bättre på nästa ställe Lycka till!

• Anonym (Snart dags)

Anonym (snart C)
    Guud vilken besvikelse, man ska få få förtroende och känna sig trygg, och såå dyyrt =S
    Jag ska göra min bröstförstoring så fort mitt lån är klart!
    Hur mkt ska du lägga in?
    Du kan ju gå in och kola på www.proformaclinic.se
    Jag har pratat med dom och dom är jätte trevliga.
    Min operation kommer att kosta 34.000kr och då får jag bestämma själv hur mkt jag vill lägga in, och hur jag vill ha snittet!
    Väntetid på operationen är mellan 1-3 veckor.
    Läängtar så tills det är dags!
    Det jag har lite bekymmer med är hur jag ska göra med barnen första veckorna, har en som fyller 2 år i sommar och en som fyller 4 år!
    men det ordnar sig nog!

Lycka till på den andra konsultationen!

• Anonym (Snart C)

Snart dags- Vilket sammanträffande, jag har också två barn. Mina blir också 2år och 4år

tack för tipset skall kolla hemsidan.
    Jag skall lägga in ca 320cc, under bröstmuskeln, gelehallon med räfflad yta för att motverka kapselbildning.

vad billigt med 34,000:- Är det bara förstoring du ska göra eller lyft också.
    Mitt lyft var väldigt litet och jag var gränsfall, kan bli ok utan lyft också , men jag vill ej chansa och behöva operera 2ggr.

• Anonym (Plankan)

Fasen vad jag börjar bli sugen på att göra denna op. nu, det hänger väl mest på jobbet och sist men inte minst, pengar förstås...

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??