• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ut)

Alltså min man älskar ju dom, tycker väl att dom kunde vara lite mjukare, men jag har ju ändå flytande silikon. För mig känns det onaturligt dels för känselbortfallet, och dels för att det känns att det inte är bara mitt bröst han håller i, eller när han ligger på mig tex så känns det som om nånting ligger emellan oss. Som det faktiskt gör...

Är skraj för hur mina kommer se ut sen, det tar 6 månader för skinnet att återhämta sig...

Anonym (Mee too) skrev 2008-03-29 21:32:29 följande:
    Jo, jag har redan bestämt mig i stort sett. Har haft sånna här fuskinlägg i bh:n, känner mig så snygg och sexig som innan amning och så  Känns dom mycket onaturliga? Även fast man har push up så hänger dom ändå... Blää
  • Anonym (Mee too)
    Anonym (ut) skrev 2008-03-29 21:35:07 följande:
    Alltså min man älskar ju dom, tycker väl att dom kunde vara lite mjukare, men jag har ju ändå flytande silikon. För mig känns det onaturligt dels för känselbortfallet, och dels för att det känns att det inte är bara mitt bröst han håller i, eller när han ligger på mig tex så känns det som om nånting ligger emellan oss. Som det faktiskt gör... Är skraj för hur mina kommer se ut sen, det tar 6 månader för skinnet att återhämta sig...
    ja du verkar ju inte haft en sån jättebra upplevelse med dina silisar. Jag funderar på gelé hallon, mest för säkerhetens skull... Min sambo älskar mig hur jag än ser ut, men han skulle nog tycka att det va snyggt med lite större bröst med även fast han inte säger det rakt ut Jag skule aldrig göra bröstförstorning för nån annans skull, däremot min systers kompis ska göra det för hennes kille tycker hon ska göra det. Skulle bli så sårad om min kille skulle säga så
  • Anonym

Anonym (ut) skrev 2008-03-29 21:30:07 följande:

visst är det jobbigt! man blir galen ibland... 
    Som du säger så är dom skitsnygga så man har varit stolt över dom många gånger...hahahaha men samtidigt så undrar man ibland om det inte hade varit ganska sexigt om man känt när killen smeker och försöker sitt bästa för att göra det skönt för mig.
  • Anonym

hahahahaha förlåt för att jag skrattar men det känns så skönt att höra jag inte är ensam. killen säger samma sak att dom skulle vara lite mjukare och det kan ja väl håla med om. Det är ju inge direkt gossigo.....

känner också att jag skulle bli ledsen om min kille undrar om jag kunde göra det. Det är ngt som man ska göra för sin "egen" skull.

• Anonym (Mee too)
    Anonym skrev 2008-03-29 22:03:00 följande:
    hahahahaha förlåt för att jag skrattar men det känns så skönt att höra jag inte är ensam. killen säger samma sak att dom skulle vara lite mjukare och det kan ja väl håla med om. Det är ju inge direkt gossigo.....känner också att jag skulle bli ledsen om min kille undrar om jag kunde göra det. Det är ngt som man ska göra för sin "egen" skull.

Först och främst gör man ju det för sin egen skull. Men också för sexlivet liksom. Jag skulle känna mig sexigare sen så skulle nog bli mer sugen för man har snygga rattar, även fast han inte skulle erkänna det rakt ut

Finns det nå på en kille som är speciellt som skulle kunna "förbättras" utseende messigt?

• Anonym

ojojojoj :) det finns så mycket numera som killar kan göra för att förbättra deras utsida.... lite vadinlägg, lite sillisar i uttarn för att det ska se ut som bröstmuskler, peela facet, lyfta lite här och lite där, inlägg i rumpan...hahahahhaa herregud, att ha inlägg i rumpan kan inte vara skönt....undrar hur det skulle kännas. men jag ska nog inte säga ngt. innan det blev vanligt med inplantat i brösten så var säkert det en ögonbrynshöjare....

• Anonym (Mee too)
    Anonym skrev 2008-03-29 22:23:18 följande:
    ojojojoj :) det finns så mycket numera som killar kan göra för att förbättra deras utsida.... lite vadinlägg, lite sillisar i uttarn för att det ska se ut som bröstmuskler, peela facet, lyfta lite här och lite där, inlägg i rumpan...hahahahhaa herregud, att ha inlägg i rumpan kan inte vara skönt....undrar hur det skulle kännas. men jag ska nog inte säga ngt. innan det blev vanligt med inplantat i brösten så var säkert det en ögonbrynshöjare....
    Min kille har en sån sjuhelvetes liten röv, vet ingen som har sån liten rumpa som honom, jättegullig Han lider inte av det inte jag heller... Hahaha Ärligt skulle min kille börja operera sig silikon i tuttarna, rumpinlägg, osv då skulle jag liksom inte tycka han va så speciellt manlig... Skulle han komma hem en dag och han har beställt tid för ett rumpinplantat serisöt jag skulle smälla av! Haha...Men vilka skillnader och fördomar man får, eller som har skapats.
  • Anonym

Man har mycket fördomar även fast man inte tänker på det. funderade ett tag på att lägg i läpparna så att dom blev lite fylligare men det är inte mer än funderingar. Det sägs ju att man tappar känslen osv....och kyssas är ju ngt som är helt undertbart och sen vill man inte se ut som...vad heter hon...TomKats förra fru....tappat namnet helt.....

• Anonym (tips)

Gör det inte!
    JAg har själv,har haft brösten i 3 år.Tog hallongele.Har haft konstant ont i brösten i tre år.Har ingen känsel i bröstvårtorna.Ärren är kvar och de är blåa.Har fått operera om dem 1 gång för att det fastnade för högt upp,på väg till kapselbindning i ena brösten,har betalt 75000totalt.
    Efter första operationen trodde jag att jag skulle dö av smärta,levde på citaton och nån annat starkt shit på K,som jag däckade av.Du gör som du vill,jag vet hur det är,men tips var beredd på att de är tillfälliga och gör bajs med din kropp

• Anonym (Mee too)
    Anonym (tips) skrev 2008-03-29 22:45:58 följande:
    Gör det inte!JAg har själv,har haft brösten i 3 år.Tog hallongele.Har haft konstant ont i brösten i tre år.Har ingen känsel i bröstvårtorna.Ärren är kvar och de är blåa.Har fått operera om dem 1 gång för att det fastnade för högt upp,på väg till kapselbindning i ena brösten,har betalt 75000totalt.Efter första operationen trodde jag att jag skulle dö av smärta,levde på citaton och nån annat starkt shit på K,som jag däckade av.Du gör som du vill,jag vet hur det är,men tips var beredd på att de är tillfälliga och gör bajs med din kropp

fy fan Hur vanligt är det med komplikationer. Statestik? Typ en på hundra, en på 50 osv?

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??